/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Montering af dæk
Fra : Baracca
Vist : 697 gange
100 point
Dato : 25-02-08 23:15

Har netop købt motorcykel og skal snart have et nyt bagdæk på. På dækonline fås dækkene for cirka 1000 kr under hvad de fås monteret for hos min forhandler... Det må kunne lade sig gøre at få dem monteret billigere, lige som det er en succes med dækonlines liste over monteringsværksteder til biler...

Men hvor... Jeg bor i København

Kommentar
Fra : strits

Dato : 25-02-08 23:25

Hej
Jeg vil tro, at Aagesen på hvidovrevej vil gøre det. Hvis do kommer med hjul og dæk i hånden. Fik det gjort på min egen motorcykel. (købte godt nok dækket samtidig). Men de er vel til at tale med.

Ellers vil jeg tro, du kan få det gjort hos Autogummilageret på Fr.Sundsvej. Har fået det gjort på min bil der. Det er vel det samme med motorcykel.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 09:18

Det kan alle Autohandlere klare, enten du selv kommer med dæk og fælg,
eller du tager din MC med, aftal en tid og de laver det mens du venter.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 09:42

Bruger selv den lokale autohandler til småtingene.
Og kan nævne at jeg på intet tidspunkt har betalt mere end 200.-
skiftning af bagbremser og dæk gav jeg 195.- for og som sikkert kunne være
gjort billigere, hvis det ikke havde været for aksel, der sad urokkelig fast
og skulle arbejdes godt med, før hjulet var af.
skal nævne at det kun er timelønnen, da jeg selv kommer med delene.

Kommentar
Fra : per_jacobsen

Dato : 09-03-08 21:00

Det sikreste, og bedste for dit hjul er, at du finder et værksted, der har både dæk og afbalanceringsmaskine TIL MOTORCYKELHJUL.
Ved kurvekørsel, er det af betydning, athjulet er i balance, for selvom støddæmperen tager noget, vil et ubalanceret hjul hoppe hvilket giver ustabil kørsel