/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota Hilux
Fra : WinXPeter
Vist : 2346 gange
100 point
Dato : 25-02-08 17:46

Hej

Er der nogen der kan henvise mig til et sted på nettet, hvor de sælger et lad til en Toyota Hilux 1993, så man kunne få en ide om hvad sådan et står i.

Har Googlet rundt, men med de søgeord får man jo hele tiden 1 million hits, som omhandler alt andet end salg af et nyt lad.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-08 17:52
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-08 17:54
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-02-08 18:03

Prøv autoophuggere
alimak

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 25-02-08 21:19

Hej igen

Jeg blev desværre nødt til at forlade kontoret for en tid.

Tak for indlæggene.

Til refi;

Undskyld, det er mig der ikke har skrevet nok info om bilen, jeg troede slet ikke der var så mange forskellige Hilux modeller som der er.
Ham der ejer bilen har set de lade som de bygger hos dit link og det er ikke lige sådant et han har brug for.
Bilen er en Pick-Up og ladet går i et med skærme og side, den ligner denne her:

http://peecee.dk/upload/view/100161

Hvis der er andre der ved hvor man kan få selve det bageste stykke af karrossen, som jo er ladet.
Så vil jeg da gerne høre.

Det bliver jo nok hos en Toyotaforhandler, en specialist i lad eller en paralelimpotør, da det jo er et specielt stykke reservedel.

Eller hos en autoophugger, som almak skriver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-08 21:22

Ja ophuggeren er nok din ENESTE mulighed (hvis det skal være til rigtig pris)....

Et nyt vil bilen næppe være værd....

Godkendelse af svar
Fra : WinXPeter

Dato : 04-03-08 16:04

Tak for svaret refi.

Man kommer ikke uden om Toyota eller autoophuggeren. men dit link smagte da lidt af lad.