/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvordan bliver jeg fri for....
Fra : jansler
Vist : 600 gange
300 point
Dato : 25-02-08 15:03

Hej

Jeg har et problem med en dialogboks, som i tide og utide kommer frem på min skærm. Den har følgende tekst:

symlcsvc.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

Klik her og så kommer flg. tekst:

szAppName : symlcsvc.exe szAppVer : 1.8.54.419 szModName : symlcnet.dll
szModVer : 1.8.54.419 offset : 0000e03f

Når jeg så genstarter, går det måske en time eller to og så......

Er der en, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg slipper af med problemet?

På forhånd tak.
Hilsner
Annegrethe Jansler

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-02-08 15:06

Kan du læse engelsk Annegrethe?:

http://www.file.net/process/symlcsvc.exe.html

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 310 point
Dato : 25-02-08 15:07

Scan din maskine for spyware her http://www.arlet.dk/

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 25-02-08 15:09

Jeg kan fortælle dig så meget at symlcsvc.exe kører en proces i antivirusscanningen i Norton's Internet Security Suite, så det er der du skal søge problemet.
Måske en geninstallering er nødvendig ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-08 15:17

Du har, eller har haft Norton AntiVirus 2004 eller 2005 eller 2006
Og den eneste løsning er:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/0/0b2e7a0414195dd588256e1b005d3777?OpenDocument
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : zith

Dato : 25-02-08 15:30

Som de andre skriver er det en norton internet security service som får et stop... prøv at geninstallere programmer eller fjerne det helt og installere noget andet hvis du ikke har mere abonnement (<- Is that correct... i think not) tilbage.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 15:46

Skal du af med Norton så kan du finde udmærkede gratisscannere her www.spywarefri.dk og der er også skrevet om de forskellige

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 25-02-08 15:51

Hvis du beslutter at afinstallere Norton, er det tit nødvendigt at bruge Nortons afinstalleringsværktøj til det.

Det finder du her:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 25-02-08 17:12

Tak for svaret Sunowich.

Det er et rigtig godt link. Jeg tror, at jeg har løst mit problem. Mange tak.

Hilsen
Annegrethe Jansler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 17:33

Takker & Bukker det var da godt problemer er til for at blive løst og har vi ikke nogle skaber vi dem selv