/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan går det med at fjerne "Formodet ~
Fra : Smitty
Vist : 544 gange
1 point
Dato : 20-02-03 22:28

Som en lille "follow up" på de mange opfordringen fra mange brugere.

Hvornår bliver muligheden for "Formodet svar" fjernet?
Det er ved at være lang tid siden, at der var et massivt ønske om dette - og at I ville få kigget på det.

Vil I være venlige at op-prioritere denne, så vi "alle" kan blive meget gladere?
På forhånd Tak for hjælpen.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 22:34

Hej Smitty

Du har hermed min fulde opbakning til dit spørgsmål. Det er et evigt tilbagevendende irritationsmoment, at der stadig er nogen der "ikke kan finde ud af det" !!!!!

Med venlig hilsen
Franksp

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 20-02-03 22:56

Her er et FORMODET SVAR:
Jeg tror ikke det går så hurtigt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-02-03 22:59

Ja jeg støtter osse gerne op om det - og refererer her til det sted hvor Kandu gav os de gyldne løfter ( skal lige tilføje jeg godt er klar over, at disse ændringer ikke laves over en nat, men mange nætter er gået siden : http://www.kandu.dk/dk/tip/2851 )

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-02-03 23:05

JubIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Så er der ikke noget der heddet formodet svar mere.
man må sige at Kandu er ret så hurtige iaften
En stor tak herfra,til Kandu
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-02-03 23:07

Tillæg
Rettelse
heddet=hedder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-03 23:08

Hva' så for jeg nu ikke det point.
Emesen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-02-03 23:10

Jam....Det er jo væk !!!!

Nah, må hellere lige gnide mig i øjnene og sove på den
what a happy day , burde lave en smiley med en flaske champagne i den ene hånd og et flag i den anden.

Tusind tak. også til smitty for at puste til gløderne.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-02-03 23:11

lol, emesen

Du er jo almindelig bruger, du kan slet ikke få point -kun hæder og ære

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-03 23:16

Ja ja - så må jeg nøjes med det.
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-02-03 23:31

Hej Emesen

Hvorfor er du kun almindelig bruger?
Du kommer da med mange fine kommentarer,så hvorfor ikke blive superbruger,og dermed optjene superpoint,og på den måde komme med i månedens lodtrækning.
Sådan bliver du superbruger,hvis du ikke lige ved det
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

Jeg kan da lige se at du har fået tildelt 20 point her
http://www.kandu.dk/dk/spg/11759

Hvor ryger de hen?

MVH Brian

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 20-02-03 23:32

Er du vimmer det går stærkt. Hvis i ikke allerede har set det :

http://www.kandu.dk/dk/tip/3139

Gandalf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-02-03 23:47

Ok way to go - godt skuldret Kandu *thumbs up*

nu vil jeg fryde min lille røv i laser, ikke mere pointjægeri her - Godnat allesammen ....

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-02-03 23:50

Ja øv burde have haft en glædes-smiley liggende klar til denne store dag - det kom da bare heeeelt bag på os allesammen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 23:54

Kære fnollerpige

Jeg håber inderligt, at det der med din lille r.. bliver frydefuldt
... ..... .... ...... ... .. .... ...

Også "Thumbs Up" til Kandu fra mig.

Med venlig hilsen
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Smitty

Dato : 21-02-03 00:08

Tak for svaret emesen.

Du må hellere få det ene point der var på højkant for det sidste "Formodede svar"!!!!!!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-03 09:03

Jeg takker og bukker - for ud over æren for det sidste formodede svar syntes jeg også at det er fortjent.
Emesen.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 21-02-03 09:10

...... jamen Selvtak - Emesen;

Gør flere af os glade - smut over og bliv registreret som Superbruger.
Du kommer med mange gode kommentarer, idéer og tips - så jeg synes ikke du "hører hjemme" som Almindelig bruger - men derimod som Superbruger.

Glæder mig til flere "sammenstød" med dig! ( Gnæk Gnæk )

/MVH Smitty