/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
FTP Musik
Fra : benjabenja
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 20-02-03 22:24

Hej

er der ikke nogen der kender en ftp adresse hvor man kan downloade danske full albums eller bare sange fordi jeg har hørt at speeden går hurtigere på ftp adresser ind på p2p men jeg søger enligt generelt steder hvor der er meget af danske artister.

med venlig hilsen benjamin

ps det skal være mp3

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 20-02-03 23:45
Kommentar
Fra : philipf

Dato : 21-02-03 08:17

LOOOOOL da Bofh

Fed humor her fra morgenstunden........

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 21-02-03 15:58

http://www.antipiratgruppen.dk/pages/lovgivning_ophavsretsloven.asp

Brug hovedet ;D det er ikke ulovlig.....men det finder du nok ud af....efter et par år bag nogle rustne træmmer ...pas på jer selv man,....big brother er over all