/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
10 argumenter ?, :D
Fra : cool2000000
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 24-02-08 22:06

Er der nogen der kan 10 argumenter, om hvorfor USA's næste præsident skal være en kvinde

5 for

og

5 imod
_______________
TUSINDE TAK I FOREVEJEN.
_______________________

50 point idag + 100 point imorgen OK.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-02-08 10:03

Der har I modsætning til de fleste Europæiske lande ikke været kvinder før.
USA skal ikke fortsat være mandsdominerede Cowboy stater.
Kvinder har mere social forståelse.
Kvinder kan bedre styre uenige mandlige ministre og guvernører
Kvinder ser bedre ud

Kvinder er fysisk svagere og har volumenmæssigt mindre hjerne
Kvinder har i højere grad end mænd forpligtelser over for børn der skal passes
Kvinder er uligevægtige nogle dage hver måned på grund af menses
Kvinder har problemer med at besøge / hilse på mange muslimske lande / muslimer
Kvinder skal have mere tøj med i bagagen og flere livvagter

Hilsen Svend

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 25-02-08 16:04

Mænd er uligevægtige hele måneden.

Annuller spørgsmålet
Fra : cool2000000

Dato : 25-02-08 16:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål