/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
kender du en der søger job
Fra : HenrikBo
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 24-02-08 22:02

Jeg leder efter en person som gerne vil arbejde på lager, være med til at styre lidt, lageroptælling, status og være med på gulvet når det brænder på. Det er mere kontorjob end lager. Arbejde meget med Exell og kunne have en overblik, tænke lidt logisk. Jeg ved godt "alle" har deres ønskejob nu for tiden, men måske er der alligevel én der vil skifte - Arbejdssted Albertslund.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-02-08 06:00

Hvad er det spørgsmål?

Jobsøgning kan foregå på www.jobnet.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 09:40

Har jeg misforstået noget eller er spørgsmålet ikke "kender du en der søger job" og det er da helt i orden at spørge om, også her,hvis man lige havde brug for det ,gjorde det vel lykke ...selv her Ellers ku du jo prøve på dit lokale jobcenteri nærheden af arbejdspladsen i Albertslund
http://www.jobnet.dk/dit+lokale+jobcenter/sjælland+og+hovedstaden/hovedstaden/albertslund

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 25-02-08 10:17

Det er vel altid bedre at een eller anden har en ven de måske kan stå inde for.
Bare fordi de er på jobnet, er jo ikke enbetydende med at de gider arbejde. Så fint nok at prøve her.

Kommentar
Fra : praestmark

Dato : 25-02-08 12:34

Ærgerligt det er i Albertslund. hvis det var tættere på min bopæl kunne jeg selv meget vel være interesseret. Held og Lykke med jagten

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 25-02-08 14:44

Hej, ja jeg leder efter en der skal have et nyt job, i disse tider er det jo svært nok, så man ved jo aldrig - og det er jo altid rart når nogen kan anbe.fale én, men ellers tak so far

Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 03-04-08 11:16

jeg søger selv arbejde, men er det noget hvor man helst skal have en form for uddannelse? og er det meget fysisk hårdt??

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 03-04-08 14:48

Hej Det er lager arbejde og man skal ikke have nogen udannelse. gerne erfaring. Det er ikke specielt hårdt, nogle gange kan der være tunge løft men slet ikke hele tiden og er det et problem kan man hjælpes ad. Hvis du er interesseret så send mig en privat mail.