/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer Fejl ???
Fra : NegoZatoR
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 24-02-08 20:57

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikk kan komme ind på nogen hjemmesidder overhovedt ???

når jeg åbner min explore siger den " siden kan ikk vises " .. og så hvis jeg går ind på jubii.dk først .. så kan jeg så komme videre , NOGEN GANGE .. :(

jeg har prøvet med firefox også .. den gør det samme .. :S

så nogen gange virker det bare .. og så kan jeg slet ikk komme ind på noget som helst ..
min computer er fuldstændig renset .. med Ccleaner.. Defragmenteret osv ..

fatter ikk hvorfor den laver det stunt der ??P

nogen der ved noget ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 24-02-08 21:01

Hvis begge browsere opfører sig sådan, så må det være din net forbindelse, eller tilladelser i firewall, det er galt med, hvordan kommer du på nettet ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-08 21:35

du kan geninstallere ie7 uden at mapper osv forsvinder og det er hurtigt

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-02-08 23:23

jeg har fundet løsningen .. :P

skulle bare genstarte min Router . .:)

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-02-08 23:24

du kan lige så godt bare få credrit . .:)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-08 00:04

Tak de var let tjente godt du kom på igen