/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
INTERNET EXPLORER FEJL
Fra : ullabell
Vist : 566 gange
500 point
Dato : 24-02-08 17:44

Hej.

Håber rigtig meget i kan hjælpe mig. Skulle den anden dag ind på en hjemmeside hvor jeg skulle bruge digital signatur,det ville den ikke,så de anbefalede at jeg installerede mozilla.Gjorde så det,men fortrød,og slettede den igen. Næste gang jeg skulle på nettet virkede IE ikke,den skriver at INTENET EXPLORER KAN IKKE VISE WEBSIDEN.Har forbindelse til nettet,bruger nu msn explorer og kan komme på nettet med det.Hvorfor virker IE så ikke?

Er fuldstændig grøn hvad ang. computere,så aner ikke hvad jeg skal stille op.Så dem der svarer må gerne svare på normalt dansk så man kan forstå det.

Mvh Ulla

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 24-02-08 18:07

Har du installeret google toolbar ? den kan sommetider for IE til at gå i koks

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 24-02-08 18:08

Tjek under - start - kontrolpanel - tilføj eller fjerne programmer - så kommer der en liste frem hvor du skal lede efter "google toolbar" hvis den er der så fjener du den.. så genstarter du computeren og tjekker om IE så virker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-08 18:47

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da

lige så nemt at køre internet explorer ind igen - du mister ikke nogle mapper osv og det går hurtigt

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-02-08 00:14

Åben din IE browser og klik på filer, øverst til venstre, se efter om den står
til at arbejde ofline, den skal stå til at arbejde online.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-08 01:53

Jeg tror at der er gået noget galt med dine standard programmer, prøv ar klikke på Start og på Alle programmer, allerøverst oppe står der Angiv program adgang og -standarder, klik på den linje og i det nye vindue som åbner, sætter du prik ud for Microsoft Windows og klik på OK, genstart computeren og prøv med Internet Explorer igen, mon ikke det løser problemet, der er flere andre som har haft lignende problemer når de sletter Firefox.
Den advarsel med at Internet Explorer ikke kan vise siden, behøver ikke at betyde andet end at der er mange som er inde på siden, prøv igen lidt senere

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 26-02-08 08:33

Hej alle.

Først vil jeg sige at jeg ikke har google toolbar,at jeg har prøvet at hente ny version af IE ned,at den står til online. Til sidst prøver jeg så at sætte prik ud for microsoft windows,den stod ud for brugerdifineret,men den hopper hele tiden tilbage til brugerdefineret selv om jeg genstarter. Hvorfor?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-08 08:48

bruger du en konto med begrænsede brugerrettigheder ? for så vil du altid stå på brugerdefineret

det kan for eks være amust 1 defender eller lign .

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 09:01

Prøv internetindstillinger programmer og sæt kryds forneden
http://peecee.dk/upload/view/100228
prøv eventuelt at nulstil dine webindstillinger

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 09:06

Klikker du administer, kan du se om der andre programmer der skal / skal ikke køre.

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 26-02-08 18:46

Har nu prøvet at gå ind i internetindstillinger.Har ikke et felt der hedder nulstil.Der står bare at IE er standard webbrowser.Er også gået ind på administrer,men det fatter jeg ikke en brik af.Aner jo ikke hvad der er godt og hvad der er skidt

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 27-02-08 16:24

Kan jeg gå ind i tilføj/fjern programmer og slette IE og så installere det igen uden der sker noget ved det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 16:27

som jeg har skrevet før - geninstaller ( du behøver ikke slette den "gamle" udgave først)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da

den vil geninstallere og overskrive + rette fejl

du taber ikke dine dokumenter osv

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 28-02-08 13:38

Har prøvet at installere IE igen.Den skriver den ikke kan installere de seneste opdateringer til IE,og jeg skal køre Windows update.Så prøver jeg det,men Windows update siger der ikke er noget at opdatere.Så er jeg jo lige vidt.
Ang" bruger du en konto med begrænsede brugerrettigheder ? for så vil du altid stå på brugerdefineret

det kan for eks være amust 1 defender eller lign ."
Så forstår jeg ikke lige det.Hvad betyder det,og kan jeg se det et sted?

Mvh Ulla

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-08 13:40

Rens din registreringsdatabase med: http://tweaknow.com/RegCleaner.html

Prøv derefter at køre: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-08 13:43

Klikkede du på Brugerdefineret da du var på Microsoft update ? Ellers prøv igen og prøv så med Brugerdefineret og hent alt der tilbydes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-08 13:53

Hvis ikke du har installeret programmer som begrænser dine rettigheder, så se bort fra det og er du den eneste som bruger computeren, så er du administrator

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-08 13:58

Citat
Så forstår jeg ikke lige det.Hvad betyder det,og kan jeg se det et sted?
ja gå til Kontrolpanel og åben Brugerkonti der vil sandsynligvis stå: ullabell Computeradministrator og ved siden Gæstekonto gæste kontoen er ikke aktiveret, sådan står der hvis du ikke selv har oprettet nogen ekstra konti og så er du administrator

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 28-02-08 14:53

IEFIX skriver den endnu ikke kan bruges på IE7.Hvad så?

Kommentar
Fra : molokyle