/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Problemer med BullGaard
Fra : BerndJ
Vist : 1369 gange
500 point
Dato : 24-02-08 13:24

Er gået over til mobil-internet-opkobling (3G med TDC som udbyder - Vodafone Mobile) - det fungerer udmærket, hurtig og stabil - genial.

MEN: idag installerer jeg BullGaard 7.0 (en købt udgave, ikke "røver-kopi") ... og ALT går i stå: pcen enten "fryser" eller kører EKSTREM langsom. Når jeg fjerner (med meget besvær) BullGaard igen, så er alt vel. Jeg er naturligvis ikke sikker på OM der er en sammenhæng mellem BullGaard og den nye internet-opkobling!!?? - Kører med XP-prof.

Har også en bærbar pc (med Vista): her fungerer BullGaard 7.0 fint sammen med mobil-internet.

Er der nogen som har lignende oplevelser med BullGaard?? Og hvordan har i løst problemet!!

På forhånd tak for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-02-08 14:57

Har du prøvet version 8? den byder på mange forbedringer i forehold til version 7 jeg kan huske jeg havde en masse problemer med syveren,men ingen med sekseren og otteren,prøv,min søn kører også med bullguard 8 og 3g fra 3.dk og han har ingen problemer.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 22:12

Du må herind og oprette dig som brugerhttp://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31919

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 25-02-08 01:40

Som Manse9933 foreslår, så prøv Bullguard 8, når du har købt Bullguard har du også købt ret til alle opgraderinger, hent Bullguard 8 her: http://www.bullguard.com/why/bullguard-internet-security.aspx?_s_peprm=quicklink klik på Download Bullguard Internet Security, højre klik på Bullguard ikonen nede ved uret og klik på Luk, du kan eventuel afbryde din internet forbindelse rent fysisk, ved at trække stikket ud mens du kører uden beskyttelse, fjern så Bullguard fra Tilføj og fjern programmer, sig nej til at gemme indstillinger, genstart computeren og installer den nye Bullguard du hentede lige før, genstart en gang mere og nu skal du have forbindelse til internettet, når Bullguard åbner klikker du på Jeg er allerede bruger (måske ikke helt ordret men som jeg husker det) nu skal du så skrive dit brugernavn (e-mail adresse) og kode til din Bullguard konto, du skal ikke skrive noget med licens nummer, når du har logget ind kører Bullguard helt af sig selv resten af licens perioden, samme fremgang måde hvis du har flere computere, du har ret til at have tre computere i husstanden med den samme Bullguard licens

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 08:45

Prøv at kører "en langsom computer på arlets side http://www.arlet.dk/

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 26-02-08 16:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-08 00:59

Selv tak, hjalp det at opgradere til 8eren ?

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 02-03-08 09:06

Har også bullguard, men kan ingen steder se hvilken version det er, hvor ser man det henne ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-03-08 10:02

Peg på iconet nede ved uret.