/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
program til unlock
Fra : maxikurt
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 24-02-08 13:09

hej jeg mangler et program som jeg kan unlocke min Nokia 6111 og min 5140i med det skal virke på USB porten
har kabel

Kommentar
Fra : Trolden3390

Dato : 24-02-08 13:13

øHm det svært har du prøvet og gå ind i menu eller noget? måske hjælp og suport. er det på din pc?

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 24-02-08 13:20

ja jeg mangler et program som jeg kan unlocke min telefon med har før haft flere programmer men de kørte på com port nu skal jeg bruge et der køre på USB port

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 14:28

Kan du ikke i mangel af bedre, bruge dette link, det skulle være ganske gratis og lige til

http://www.fluii.dk/?vindue=1

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 24-02-08 14:58

hvis du kan finde sådan et prgram, så er jeg imponeret ... for jeg har aldrig set det, og har trods alt unlocket telefoner siden 2000

man skal bruge en box for at unlocke DCT4 telefoner dem kan man købe hos www.teleway.dk bla ...

men der har været masser af kodegeneratorer og falske unlock programmer som indeholdt spyware og virus..

vh
D9N