/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Single plade fra tresserne
Fra : kryds
Vist : 654 gange
210 point
Dato : 24-02-08 10:12

Hej alle I kloge hoveder. Skulle der være nogen som kan huske en single-plade af en gruppe som hed noget i retning af "Les Milords" - numrene var : You said I love you, på den ene side, og "You say never mind" på den anden side. Jeg kan desværre ikke huske pladeselskabets navn. Det her drejer sig om et væddemål med en soldaterkammerat, og jeg har prøvet ad andre kanaler at opspore den uden held !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 10:30

Et skud i tågen

Kan det være denne???

http://www.youtube.com/watch?v=MjCm0aW1vMQ

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 220 point
Dato : 24-02-08 10:33
Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-02-08 10:45

Nordsted, ham der synger er født i 65 og pladen lavet i 2001, så det er nok ikke det gamle 60erhit der efterlyses

Kryds, er du sikker på bandets navn......der var en gammel fransk gruppe fra sidst 60erne til først 70erne, der hed Les Milords, men det var sådan noget "Shadows lignende" instrumentalmusik de spillede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 10:55

Dova, jeg startede da også at skrive, at det var et skud i tågen, det kunne jo være en nyindspilning, og det er da nemmere at søge, hvis der var mere at gå efter ik?

Og Eyvind har jo allerede skrevet det med instrumentalmusik, hvis du kikkede i hans link

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 24-02-08 11:03

Undskyld - jeg glemte at fortælle, at det var instrumentalnumre, men anyway, godt forsøgt. Jeg er helt sikker på at gruppenavnet er rigtig

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 24-02-08 11:06

Undskyld mig dova, og mange tak, men jer altså en "model -45"

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 24-02-08 11:12

Oj-oj - nu går det bare derudad. Ejvind har ramt noget rigtigt! Nu kunne det være rart, hvis en eller anden skulle ligge inde med sådan en gammel sag. Jeg har haft forespørgsler ude hos flere plade-butikker uden resultat.

Godkendelse af svar
Fra : kryds

Dato : 24-02-08 11:16

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 11:27
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 11:28

Meeen ikke med de numre du efterlyser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-08 11:33

Nej nej - men de skifter nok ikke pladeselskab så tit.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 24-02-08 11:38

Tak for hjælpen til alle - jeg kender godt den som Ejvind nævnte, måske var jeg lidt for hurtig i vendingen til at honorere svaret, jeg troede lige det var den rigtige. Vil prøve at kontakte udgiveren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-08 12:10
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 12:15

Eller her http://karma.dk/

God søndag SunoFisken