/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Til Sunowich
Fra : hansen9
Vist : 577 gange
300 point
Dato : 23-02-08 23:13

Mit spørgsmål http://kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=114483 er efterhånden noget gammelt, men kandu synes ikke jeg skulle have lov til at logge på.
Jeg gav mine point til et andet svar, men jeg synes jeg fik mange gode svar. Der iblandt dit, så svar lige på dette indlæg, så er der også points til dig.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 310 point
Dato : 23-02-08 23:17

Takker og bukker Og spørg bare løs hvis der er andet som du gerne vil hører om og som jeg evt kan svarer på

Hav en god tur derover der er faktisk ret dejligt

Mvh SunoFisk

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 23-02-08 23:20

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-08 00:10

LOOL Og idioten har ikke på nogen måde svaret på spørgsmålet. Den landsbytosse Men han er så pointliderlig, så de falder et godt sted.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 00:36

:::::::selvlysende klokkehat i sit es Jae hva mere underholdning ka man forlange::::::::::

Har du nu drukket igen ??Du kan få hjælp her lille klokkehat med de masokistiske tilbøjeligheder http://www.minnesota-center.dk/?gclid=CPDI0LK925ECFQ8ZQgodSW22fQ så blev du også hjulpet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-08 00:53

Det staves masochistiske. Hold dig fra fremmedord, som du ikke ved hvad betyder og heller ikke kan stave til. Spar sammen til en retskrivningsordbog....... Landsbytosse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 01:10

Nåh ja du er jo også bestyrelsesformand i find fem fejl klubben lille sølle en Men uanset om det er stavet forkert eller ej så vil du gerne hav tæsk gang på gang .Det må sku være et sølle liv du har Klokkehat se nu at komme i behandling Og så er der brugt alt for meget tid på dig igen det er jo et håbløst foretagende Var der nogle fejl lille en Lallende rødvinsvrag