/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
unlock nokia 6610i med kabel
Fra : frederikshavn
Vist : 691 gange
200 point
Dato : 23-02-08 23:07

hey
min datter har fået en nokia 6610i af sin farmor,men den var sim locked til tdc,så jeg googlede rundt efter unlockkoder til den,men prøvede mere end 5 gange,så nu låste den,fuldstændig,læste så at man skulle bruge et kabel mellem telefon og pc for at låse den op igen.men jeg ved ikke hvordan man gør det med kablet,PLEASE hjælp mig med problemet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-08 00:07

Hvorfor går du ikke ned i en TDC butik, de låser den op grantis. Det har jeg prøvet 2 gang uden problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-08 08:28

Du henvender dig til en unlocker http://unlockpriser.dk/ i dit område.....

Jeg tvivler påTDC vil røre ved den når du allerede selv har været igang.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-02-08 08:41

Citat
min datter har fået en nokia 6610i af sin farmor,men den var sim locked til tdc

Så må farmor sikkert ha en PUK code liggende så den kan blive låst op igen

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-02-08 12:54

som skrevet i det andet spørgsmål med samme emne, så er www.find-unlocker.dk det sted man finder nærmeste unlocker ...

men slet dette spørgsmål og godkend svaret i den anden ..

vh
D9N

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-02-08 17:10

Citat
som skrevet i det andet spørgsmål med samme emne, så er www.find-unlocker.dk det sted man finder nærmeste unlocker ...

men slet dette spørgsmål og godkend svaret i den anden ..

Rolig nu pas på blodtrykket

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-02-08 18:53

øh er jeg da ik det ??
mener bestemt ikke jeg er ophidset, taler nedsættende eller andet ??

men der er oprettet 2 ens spørgsmål fra brugeren ..

D9N