/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Undertekst problemer
Fra : Sandvad261
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 23-02-08 21:06

Jeg sidder her og kæmper en brav kamp med Danske undertekster til min Australske krigsfilm THE COWRA BREAKOUT.
Jeg er bare løbet ind i det problem at det kører ikke helt som forventet, jeg har jo været over PIRATGRUPPEN, hvor jeg har fået mange gode ideer, men ulempen er, at deres beskrivelser af hvad man skal gøre osv. de er alså ikke så selv jeg kan fatte det, derfor vil jeg så læne mig af af jer her i kandu.

Mit problem består i at jeg i min lille prøve ikke kunne se min Danske undertekst på den for mig færdige film.
Jeg troede ellers at det bare var i orden, for da' jeg kørte det der PREWIW ( ganske givet stavet forkert ) men alså der hvor jeg kan se mit arbejde før jeg endeligt laver det, her var der mine fine Danske undertekster på, men alså ikke på den færdige DVD film.
Jeg bruger de film som Piratgruppen anbefaler.
Subtitle workshop
TMPGE
Vidomi

Er der nogen der kan hjælpe en gammel mand videre.
Hej

Accepteret svar
Fra : sødprinsesse

Modtaget 25 point
Dato : 24-02-08 00:31

Jeg har et par gange haft held med at stoppe fil og slukke dvd.... starte op igen.... så er teksten der.... ved ikke om du har forsøgt det og om det kan hjælpe dig...

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 26-02-08 00:45

Tak for svaret sødprinsesse.
Den sad sådan set lige i øjet, tak skal du ha'

Hej