/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Dele filer med kæresten
Fra : Mariam_999
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 23-02-08 19:21

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender til fildeling mellem 2 computere. Man kender emule, kazaa, bearshare osv.
Men det jeg søger er noget lignende Msn's delemapper. En mappe man kan lægge sine filer i, hvor den anden person i den anden ende kan hente dem når de er downloaded.

Jeg har hørt om flashFXP men kan SLET ikke finde ud af hvad det går ud på.

Håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 19:24

brug bare MSN Live. Der kan du have en delemappe med en anden person

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 19:24

Men hvis i bor sammen er det jo lettere med et kabel imellem pcerne.

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 23-02-08 19:43

vi bor i hver sit land:D

Vi vil gerne have noget andet end msn delemapper

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 19:53

Så kan i uploade dem hertil

http://www.sendbigfiles.com/

der er mulighed for meget store filer og så er det gratis.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 23-02-08 20:08

hvad med at købe et par brevduer de er faktisk ik ret dyre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-08 20:40

Her er måske et program du kan bruge........... http://www.teamviewer.com/da/index.aspx
Jeg har næsten lige hentet det, men ikke nået at afprøve det endnu.
Det er et peer to peer, altså mellen to computere over nettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-08 20:56

Du kunne have valgt at forhøje point på dit gamle spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg116754.aspx så forslagene ikke bliver gentaget, Teamviewer er et godt bud men der er også andre muligheder, har du forsøgt med FreeDownload manager?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-08 21:25

Men jeg glæder mig til at prøve den selv.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-02-08 00:30

Et par forslag
Opload dine filer på nettet her.
www.4shared.com gratis
Få et fildelingsprogram. gratis
http://www.pcworld.dk/download/16
Her kan du kan lave alt hvad du tænker på, dele filer, billeder og chatte med andre. Ikke gratis.
http://www.wfshome.com/

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 25-02-08 16:02

Kan man ligesom i andre programmer som kazaa, bearshare, emule stoppe midt i upload/download når programmet lukket og fortsætte når programmet åbnes?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-02-08 16:21

Det går jeg ud fra, ellers findes der programmer, der understøtter afbrudte forbindelser.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-02-08 16:22

Ellers kan du bare lave filerne mindre, så der ikke skal hente så meget af gangen,