/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Intet signal til skærm.
Fra : vedikkealt
Vist : 770 gange
200 point
Dato : 23-02-08 16:04

Jeg har købt en Hanns-G skærm HG216D, men jeg kan ikke få et signal op på den.

Jeg har sammen koblet med WGA kabel.

Og skærmen fortæller mig følgende.

No signal Indput
Check video cable.

Jeg har sammen med en kammerat, via telefon, været i Kontrol panel, og videre under skærme, og prøvet noget forskellig, men fandt ikke løsningen

Skærmen er en HDMI skærm, men kan jeg overhovedet få HD, ud af min PC

Min PC er en HP 510.

Jeg har også, et par gange, genstartet PCén.

Da jeg er - næsten ren - amatør, og ikke kan Engelsk, så må eventuelle besvarelser, gerne være på Dansk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 16:08

Hvis der ikke er signal til din skærm er det dit skærmkort der driller. Har du ikke en anden skærm at prøve med for at se om det virker

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-02-08 16:11

Nej - desværre ikke.

( Skærmen på PCén, har der aldrig været problemer med )

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 23-02-08 16:20

Åhh det er en bærbar pc.

Hvis du kører med XP, skal du højreklikke et tomt sted på skrivebordet - egenskaber - indstillinger - Der skal du tilslutte din sekundære skærm ved at tillade dette, eller du kan udvidde skrivebordet så kan du have forskellige ting på skrivebordet på hver sin skærm

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-02-08 17:26

Hej Fijala.

Søg det 200 velfortjente point, lige i din "æske".

Og da jeg kom derind, fik jeg samtidigt styr på skærm opløsningen, da teksten så lidt sjov ud.

Skærmen køre bedst med 1680X1050.

Så nu er der ikke et øje tørt

God weekend

Hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 18:05

Sådan da. Det var dejligt og tak for point.