/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock 3310 (Debitel)
Fra : koxzi
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 20-02-03 20:34

Nogen der kan hjælpe med at unlocke den tlf ?. Jeg har prøvet adskillige programmer (via datakabel).. kun et program siger Succesfull completed.. men det virker ikke alligevel.. Nogen der kan hjælpe ?? pl :D

pft.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 20-02-03 20:38

Tag et kig på nogle af svarene fra foregående dage, de kan hjælpe dig til programmer, der helt sikkert kan hjælpe. Forudsat selvfølgelig, at din telefon er tændt, kablet korrekt tilsluttet osv osv Debitel giver ikke flere eller andre problemer end telefoner, der er låst til øvrige selskaber

Mvh

NKSDK

Accepteret svar
Fra : thomas356

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-03 21:50

du kan hente knok 95 det er her http://www.123tp.dk/download/UNLOCK.ZIP pakker det ud og trykker på
modify locks og på reset sp lock så kommer der en advarsel hvor den skriver at du kan ødelægge telefonen mm. det trykker du ok til og så virker det.
Thomas

Kommentar
Fra : koxzi

Dato : 21-02-03 14:43

Hvis så bare det link virkede så havde jeg været glad :]

Kommentar
Fra : 9020

Dato : 27-02-03 00:40

Virker fint hos mig

Kommentar
Fra : sanneped

Dato : 30-04-03 10:23

Hejsa, jeg har lige tilsluttet et datakabel til min 3310, for at unlocke den, men jeg kan ikke tænde telefonen, hvad kan der være galt?

Susanne