/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Blomberg WA5360 fejlkode 10
Fra : lethRos
Vist : 555 gange
40 point
Dato : 23-02-08 15:48

Hej
Er der nogen der ved hvad fejlkode 10 betyder?? Vi har lige fået skiftet kul da der var
fejlkode 06... Den har kørt siden, men siger nu dette.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 22:42

Har ledt og kan ikke finde lige netop den Men hvad gør maskinen ikke som den plejer ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 09:19

hallo udover at der er et tal der lyser må der vel være et problem ?????

Kommentar
Fra : lethRos

Dato : 27-02-08 20:14

Hej
Jeg ved ikke helt hvornår den stopper, men det virker som om den ikke pumper vandet ordentligt ud - og den centrifugerer ikke tror jeg.
Som regel sidder jeg jo ikke og kigger på vaskemaskinen mens den vasker - og nogen gange virker den.???? så jeg ved ikke præcis hvornår i processen den stopper.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 20 point
Dato : 27-02-08 20:19

Måske der sidder noget i pumpen/trådfilter mønter clips skruer søm eller andre fremmedlegemer det er jo meget almindeligt

Godkendelse af svar
Fra : lethRos

Dato : 28-02-08 08:44

Tak for svaret Sunowich.
Men jeg har checket filter og afløbsslange, så det er ikke det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 08:51

Så skulle du da ikke lukke spørgsmålet men momme med flere hints Bare spørg videre hvis du ikke har opgivet
Takker og bukker anyway