/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
anhængertræk til seat altea xl
Fra : gud
Vist : 4016 gange
318 point
Dato : 23-02-08 12:57

er der nogle der ved hvor man kan få monteret XL anhængertræk på en seat altea og ikke hos forhandleren de skal nemelig have næste 10000 kr for det så gerne et sted der er meget biligere jeg bor i københavn så det skal være på sjælland .

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 23-02-08 13:13

Kan kun sige, at du kan prøve ved et mindre værksted, eller spørg dine venner.

Kommentar
Fra : gud

Dato : 23-02-08 13:14

det var sgu ikke meget af et svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 13:27

Det kan enhver automekaniker da montere......

Søg på anhængertræk - så finder du "specialfirmaerne".......

Det er jo ikke nemt når vi ikke ved HVOR du bor.....

I Himmerige er sikkert ikke meget brug for anhængertræk

Kommentar
Fra : gud

Dato : 23-02-08 13:34

hva er der galt med københavn og det er rigtig at det er nemt at google men der får jeg ikke nogle priser og en hver mekaniker kan ikke bare monterer et anhængertræk da det er noget med ledningsnet og strøm der gør det vanskeligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 13:54

Citat
og en hver mekaniker kan ikke bare monterer et anhængertræk da det er noget med ledningsnet og strøm der gør det vanskeligt

Vrøvl - så skal han søge sig et nyt job.....

http://www.jydekrog.dk/group.asp?group=622

Kommentar
Fra : gud

Dato : 23-02-08 13:59

fin side refi men det er jo kun for ´Hardwaren` og ikke for monteringen det er den samlet løsning jeg søger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 14:03

Du kan jo ikke finde en samlet løsning når du IKKE vil betale prisen.... (klart seat er dyrere en værkstedet på hjørnet)

ALLE værksteder vil kunne montere den (på timeløn)....

Kan de ikke går du til den næste - det er da noget enhver automekaniker SKAL kunne klare.....

Kommentar
Fra : gud

Dato : 23-02-08 14:08

hvis du ikke kan hjælpe med en pris så frahold dig venligst fra at svarre det er spild af min tid jeg søger en samlet pris på montering af et anhængertræk til en seat altea xl 2008 det er det jeg søger og ikke priser på løse reservedele

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 14:21

Så søg du videre - den findes IKKE på nettet....

Det er mere spild at du ikke vil lytte....

Havde du forestillet dig at ALLE firmaer skulle have samlet pris på ALLE bilmærker og ALLE arbejdsopgaver

Den pris får du ved at henvende dig til DIT værksted - og INGEN andre steder....

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 23-02-08 16:50

Hvad med Seat i sverige?? Jeg ved at de aut. værksteder i Tyskland er billigere end i DK - har en kollega der fik monteret anhængertræk på en passat i tyskland. ca halv pris af hvad VW herhjemme skulle have

Jeg tror ikke at det er alle "små" værksteder der kan lave det, da bilens computer skal kodes om...

Annuller spørgsmålet
Fra : gud

Dato : 23-02-08 20:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål det var et svar på et anhængertræk på sjælland og det er der ikke rigtigt kommet nogle svar på