/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
skype hjælp !
Fra : 100241
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 23-02-08 12:09

Download af skype er udført men ikke en lyd iheadsettet ved testopkald.Ministik i de tilhørende farver isat bag PCen.Hvad gør jeg forkert?(Jeg kører vista)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 12:13

Din microfon er IKKE slået til....

En tur i lydopsætning (også i skype) - micro skal være til og skype skal vide HVAD den skal bruge - men det finder den NORMALT selv....

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 23-02-08 12:39

gå ind i skype menu klik på funktioner, gå ned i indstillinger ,gå ind i lydindstillinger , vælg headset i lyd ind , og headset i lyd ud , og tryk ok. så skulle det gerne virke.

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 23-02-08 14:31

Beklager, virker stadig ikke.Lydindstillinger står i windows standard.Andre muligheder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-08 14:42

Du kunne prøve at komme med lidt flere oplysninger.....

Hvis Win slet ikke registrerer dit headset er det enten defekt eller dine frontstik er ikke forbundet (set ofte før) - for du sætter det vel til foran og ikke bagpå - eller er det en notebook.....

Det er ikke let hvis vi skal "gætte" os til alt.....

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 23-02-08 16:31

PCen er en fijit so siemens scalero stationær med 3,5 mm jackstik bagerst.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-08 17:00

Brug dem FORAN....

Godkendelse af svar
Fra : 100241

Dato : 23-02-08 19:22

Tak for svaret refi.