/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Er du den rette til dette ??
Fra : Japtus
Vist : 451 gange
110 point
Dato : 29-09-01 10:06

Er du den rette person til dette projekt ??
http://dennis.whitehat.dk

Kommentar
Fra : Japtus

Dato : 30-09-01 11:33

"Det er måske ikke det rette sted at spørge
hjr"
Hvor så hvis ikke her ?????????

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-09-01 11:34

Princippet er da god nok.
Jeg kan ikke hjælpe dig med div. koder, men der findes jo et hav af site`s hvor du kan studere dette, samt downloade de nødvendige programmer.
En god ide, ville nok være, at henvende sig til en så bred vifte som muligt, og ikke bare til dyrkere af den hetreoseksuelle missionærstilling, jo flere "genre" des flere besøgende.
Evt. en side hvor folk kan uploade deres billeder.
Links er jo næsten et must.
Håber du kommer videre.

Kommentar
Fra : Japtus

Dato : 30-09-01 11:37

laurenzio >>
Sitet henvender sig til ALLE genre ... og meget mere ....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-09-01 11:47

Jamen det lyder jo spændede.
For at få lidt øvelse ud i webmaster, kan du jo prøve at oprette et lignende gratis site på enten MSN eller opasia. Jeg bakser selv med lidt der, det er ret lærerigt også mht til htlm koder m.m

Kommentar
Fra : Japtus

Dato : 30-09-01 12:05

laurenzio >>

Problemet er at jeg ikke selv har kendskab/recurser nok til selv at lave det .... jeg leder efter nogen der er med på idéen.

Endnu et problem er økonomien til det.
og ENDNU et problem er at gøre steddet kendt .......... :/

hjr >> Der har jeg været..... uden held .... Eksperten.dk har jeg heller ikke haft held med....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-09-01 12:34

Japtus...
Derfor ville jeg også mene at MSN eller opasia var et kig værd for dig. Her får du ihverttilflad den nødvendige erfaring, pladsen er selvfølgelig begrænset tilgengæld er alt gratis, samtidig med alle de uundværlige tips og tricks man får leveret og adgang til.

Accepteret svar
Fra : mikvets

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-01 19:36

100%, vi er de helt rette til dig...............

-=ZeroZone.dk=-

Vi har snart været på banen i 2 år nu og har allerede opbygget en utrolig god status i it branchen. Klick ind på ZeroZone.dk og kik på nogle af vores sidste kreationer. Desværre er der også bagsider af vores profesionelle arbejde........det koster. Vi laver sider fra 1.000kr til 10.000kr hvilket faktisk er utrolig billigt. Så kik ind på vores side og se om det er noget for dig.

MVH.

Økonomiansvarlig
Michael V
ZeroZone.dk )======> Din prof. webtekniker.
P.S. Vores side er lige igang med en ombygning så klik ind om en uge til to