/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er jeg blacklistet
Fra : HanneKB
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 22-02-08 18:27

Jeg har vist ikke rigtig fundet ud af det her Kandu.dk - er der nogen, der kan pinde det ud for mig?

På et tidspunkt stillede jeg et spørgsmål, fik nogle fin svar og så ikke mere. Jeg er ikke ude efter point eller hvad det nu er man kan tjene her.
Senere er jeg et par gange gået ind for at se om der er nogle spørgsmål, som jeg også kunne have fundet på at stille.
Når jeg ser min "egen side", står der blacklistet ned i højre hjørne af de svar jeg har fået. Samtidig har jeg opdaget, at jeg også indimellem støder på en besked, hvor der står at jeg ikke kan se brugeren, hvis jeg er blacklistet.

Jeg har ikke gjort noget, som jeg mener kan genere nogen - men måske er der nogle (måske uskrevne) regler, som jeg ikke er opmærksomme på.

HanneKB

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-08 18:31

Citat
Samtidig har jeg opdaget, at jeg også indimellem støder på en besked, hvor der står at jeg ikke kan se brugeren, hvis jeg er blacklistet.
<---- det er bare gas - et profilbillede der er sat ind ;-( (hvis ikke lige man ER blacket )

hvorfor tror du at du er blacklistet ??? Hvis du ikke kan skrive i et spørgsmål du gerne vil skrive i - kan du ganske enkelt ikke hvis du er - såre enkelt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-08 18:32

På din "egen" side er du ikke blacklistet, men du har mulighed for at blackliste en eller flere brugere, hvis du vil. Det er det blackliste betyder på din egen side.

Om nogle brugere har blacklistet dig, kan jeg ikke svare på. Men hvis du ikke har mulighed for at skrive en kommentar i et andet eller flere spørgsmål, så er du blacklistet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-08 18:35

Citat
Når jeg ser min "egen side", står der blacklistet ned i højre hjørne af de svar jeg har fået.

Det er der du selv har mulighed for at blackliste en bruger, hvis du ikke vil have flere kommentarer fra den pågældende.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 22-02-08 18:37

Citat
På et tidspunkt stillede jeg et spørgsmål, fik nogle fin svar og så ikke mere
.. du får ikke mail om yderligere svar når du har accepteret - der skal du ind i din profil og finde det igen - det er dog ikke ofte der kommer ekstra svar efter en accept = lukning af spørgsmålet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-08 18:41

Det må være dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg115906.aspx HanneKB tænker på. Der er kommet kommentarer efter du har accepteret et svar, men det får du ikke mails om.

Godkendelse af svar
Fra : HanneKB

Dato : 22-02-08 18:51

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-08 19:03

velbekomme