/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mail ikon
Fra : lillemig
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 20-02-03 18:20

Det hænder jeg får mail med dette ikon:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/min/mail-ikon.jpg
Som regel er der problemer, f.eks. lige modtaget en mail, hvor kuverten ser sådan ud, men der var intet... ikke een linie eller billede med.
PS.: Jeg har antivirus prg. men ved virus træder det i funktion, men noget forsøger ikonet vel at fortælle, men hva' ?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-02-03 18:26

kan du under egenskaber for mail(højre klik på den-vælg egenskber)se hvorfra den kommer ??

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-03 19:05

Hej Lillemig,

umiddelbart betyder det ikon "besvaret"... nogle mails har en slags bekraftigelse med i mailen... men så vidt jeg husker bliver man spurgt om man ønsker det... prøv at kigge i mappen med sendte mails og se efter om der er noget der svarer til tidspuktet på mailen, samt den pågældende email adresse......

det er også det ikon som der kommer på en mail når du vælger mailen, og så bagefter besvar... og når du så har sendt mailen afsted, skifter ikonet på mailen til det ikon du har linket til...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 20-02-03 19:30

strarup>
OK - du har helt ret i det du skriver! Jeg har set på nogle mails med det ikon, det er netop fra nogle der anmoder om svar. Nu har der været problemer med nogle, så jeg forbandt efterhånden ikonet med "problem"
Jeg lader lige spm. stå åben lidt. Mvh. lillemig

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-02-03 20:56

oki doki... det er bare fino...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 20-02-03 21:07

Tak for svaret strarup.
Jamen det var jo bare en korrekt beskrivelse

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 22:15

Ikonet bliver vist, både når du har modtaget en mail hvor du bliver anmodet om at bekræfte modtagelsen, men også når du modtager en bekræftelse fra modtageren på en mail du selv har sendt, og bedt om bekræftelse modtagelsen.

Det var bare det!!!!!!!!!!!

M.v.h.
Franksp