/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Foto UD af Photo Story
Fra : 1991
Vist : 456 gange
500 point
Dato : 22-02-08 14:23

Jeg har for nogle måneder siden brugt Photo Story til at lægge en masse foto og musik ind på.
Det virker også fint MEN - nu har jeg mistet nogle af de fotos som jeg brugte i Photo Story.
KAN MAN TRÆKKE FOTOS UD AF PHOTO STORY ????? - Eller har jeg mistet alle de fotos ?
Filen består af:
CDI 0
EXT 66 KB
MPEGAV 168 MB
OPENDVD 1,95 MB
SEGMENT 121 KB
VCD 70 KB
Jeg ville være ret glad hvis det kunne lade sig gøre - men hvordan ???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-02-08 15:03

Det er muligt at lægge din photostory ud på en DVD, men det kræver, at du anskaffer et konverteringsprogram f.eks. programmet ”DVDForPhotoStory”, som du kan hente på

http://estore.sonic.com/enu/photostory/default.asp?lang=enu&rd=22782&MailID=msphoto2160501&MID

og så, MÅSKE, plukke dem fra DVD'en - det er da et forsøg værd...

God weekend

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 22-02-08 15:10

Jeg glemte måske at nævne at det hele ligger på en CD - ikke min computer.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 22-02-08 15:29

- hvis den ligger som en samlet fil, er der ikke noget at stille op, desværre...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-08 19:26

Hvis du ikke har selve projektfilen men har exporterert den og derefter har brændt den over på en cd tror jeg ikke du kan få det ud derfra Ja måske kan man rippe eller tage et skærmbillede

Der står alt om programmet her

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=92755126-a008-49b3-b3f4-6f33852af9c1&DisplayLang=da

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 25-02-08 14:40

Tak for svaret Stouenberg. - Så ved jeg da det - ØV ØV