/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
slå cookies fra
Fra : SACA2
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 22-02-08 10:53

Jeg kan pluselig ikke logge ind på vores netværkeside fra antenneforeningen..selvom jeg har kontrolleret at jeg bruger de rigtige koder...men der såt
"En anden mulighed kan være, at du har slået 'cookies' fra i din browser".... øh hvad er det nu en browser er og hvordan gør jeg.....
hm...gerne forklaret så jeg kan finde ud af det dvs. uden alt for mange fagudtryk...smiler..jeg er nemlig ikke nogen nørd til dette....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-08 11:03

Din browser er den du bruger HER (kig oppe i hjørnet)

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 22-02-08 11:21

Fandt denne vejledning under hjælp ( F1 ) du kan søge på cookies og følge andre muligheder end denne jeg har kopieret her.

Blokere for eller tillade alle cookies
Klik for at åbne Internet Explorer.

Klik på knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.

Klik på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og flyt derefter under Indstillinger skyderen helt op for at blokere for alle cookies eller helt ned for at tillade alle cookies, og klik så på OK.

Blokering af cookies kan medføre, at nogle websider ikke vises korrekt.

Håber det løser dit problem

Niss

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 22-02-08 14:08

Hvis jeg klikker på internet explore popper der et vindue op om jeg har en mailadr os msn....??? og så kommer jeg jo ikke videre...
Sorry men jeg er ikke nogen ørn til det her..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-08 14:27

Så er det IKKE IE du klikker på....

Den er da ligeglad HVOR du har dine mailadresser.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-08 16:56

Internet Explorer er fx en browser, og cookies skal der til for at kan senere kan åbne en hjemmeside. Det går ikke altid godt at slå dem fra.
For mig lyder det lidt som om du har fået noget snavs t er vist der du skal sætte ind med kræfter i stedet for

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 22-02-08 17:26

Hvilken explore bruger du????

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 22-02-08 18:41

Undskyld men jeg ved ikke hvad en browser er...
eller hviklen exsplore jeg bruger..
jeg trykkede på start...
oppe i venste hjørne står der internet explore med et ikon med sommerfugle....lige i underlinien står der msn...som jeg engang forsøgte at down loade men slettede igen fordi jeg ikke kunne få det til at virke...
Blev I klogere???

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 22-02-08 18:41

Der er ikke virus ifølge mit AVG