/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til mattiasdrengen
Fra : troldenesdhb
Vist : 792 gange
500 point
Dato : 22-02-08 09:41

Tak for dit tip.

Glem dem der gav dig få stjerner. Det er folk der ikke bedømmer dit tip, men bedømmer om de selv ville bruge det. Det er jo ikke det tip handler om!

De folk har et lavt selvværd, og prøver at se sig selv i et bedre lys, ved at give negativ kritik til andre.

GLEM DEM, de har mere brug for hjælp end vrede.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-02-08 10:20

Hvad er der sket her da?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 11:15
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-02-08 11:39

Har nu set troldenesdhb,s tip. Forstår godt den negative modtagelse. Det er ligesom med kryds og tværs opgaver, hvor nogle sidder med et hav af bøger for at kunne løse opgaverne.

Efter min mening drejer du det med selvværd 180°.

Men kan man glæde sig over at have løst et problem ved at se løsningen i en facitliste så OK for mig.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 11:52

Hvis man gerne vil have snydekoder er siden ok. Er man til snydekoder eller ej, har jo ikke noget med hans tip at gøre.

Det er det samme som at sige at dette tip er dårligt, fordi det er sundt at læse selv
http://kandu.dk/tip17589.aspx

Ikke alle har jo jeres fantastiske vid, og har derfor måske brug for lidt hjælp for at få en sejr.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-02-08 12:08

ok

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-02-08 12:19

Utroligt at du kan sammenligne et tip om et seriøst oplæsningsprogram der henvender sig til svagtseende med et program der giver mulighed for at snyde i spil.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 13:01

Otnob, hvis det ikke er for at gøre opmærksom på din dumhed, så kan jeg slet ikke se hvad du laver i denne tråd?

Men du er da velkommen til at udstille dig selv..........................

Denne tråd er til Matiasdrengen

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 22-02-08 13:05

prøv lige at vende 180 grader

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 22-02-08 13:07

prøv at se lidt lysere på tilværelsen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 13:15

endnu en der mener at hendes/hans kommentar er nødvendig for alle andre SUK. Jeg ved godt at jeg nok ikke kunne have levet uden dine 2 tråde bonnie................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-08 13:38

Citat
altid 5
underlig at oprette et spørgsmål om bedømmelse af tip, når din bedømmelse er som i citatet, hvad synes du selv at en sådan bedømmelse er værd ?

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 22-02-08 13:40

undskylder meget

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-08 13:42

Citat
Hvis man gerne vil have snydekoder er siden ok. Er man til snydekoder eller ej, har jo ikke noget med hans tip at gøre.

JA - lige præcis! Det er dér det altid går galt (eller mange gange, i hvert fald). Nu er det lige ang. snydekoder men det kunne såmænd dreje sig om alt muligt andet!

Det svarer helt til at der evt. henvises til en side for folk der dyrker sporten LØB - og JEG så gik ind og bedømte tippet som fuldstændigt ubrugeligt.....fordi JEG er handicappet og altså IKKE kan løbe og kan dermed IKKE kan bruge omtalte tip!
- DERFOR klikker jeg selvfølgelig videre - jeg er IKKE KOMPETENT til at bedømme sådan en løbeside/ et sådant tip, derfor har jeg overhovedet intet at gøre i bedømmelse af tippet!

Men - disse diskussioner vil være her til evig tid - jeg synes dog det ville være SÅ ærgerligt hvis denne kategori 'tip' skulle blive fjernet - bare fordi folk ikke har forstået hvordan man gebærder sig når man bliver inviteret til at være med til at bedømme et tip.

ALTID vil det hedde sig 'Nårhh du er nok sur over at du kun fik X antal stjerner' - men for pokker da....det er bare så ligegyldigt hvor mange stjerner man får, hovedsagen er at vi har en kategori som hedder 'tip' som vi kan søge i,. hvis vi står og mangler svar på et eller andet - osse DERFOR er det så nødvendigt at dém der bedømmer disse tips, virkelig ER kompetente og HAR mulighed for at vurdere kvaliteten af tippet.

M.h.t. omtalte tip, så spiller jeg ikke de spil MEN - jeg har været derinde og synes da siden ser godt ud - for dem der er interesseret i at bruge snydekoderne

Kan I have en rigtig god weekend allesammen

Et TIP herfra...Gå en tur i skoven og kom hjem med røde kinder til en herlig kop nybrygget kaffe, dét er livet og det er dejligt. Nuvel - jeg kan ikke gå så meget men lidt har osse ret og mine kinder skal sq nok blive sundt røde af den kulde og blæst der raser lige nu

Venlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-08 13:43

....lige et lille pip til dém der nu vil ind og sønder-cyber-verbalt-tæve mig, jeg er ikke til stede mere i eftermiddag, så bare spar på krudtet

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-02-08 14:30

Citat
Otnob, hvis det ikke er for at gøre opmærksom på din dumhed, så kan jeg slet ikke se hvad du laver i denne tråd?

Til troldenesdhb!
Noget kunne tyde på at du ikke er den rette til at bedømme min intelligens.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 14:55

Dorthe. (Y)

håbersnart mathias kommer forbi

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-02-08 15:16

Citat
Glem dem der gav dig få stjerner. Det er folk der ikke bedømmer dit tip, men bedømmer om de selv ville bruge det. Det er jo ikke det tip handler om!

De folk har et lavt selvværd, og prøver at se sig selv i et bedre lys, ved at give negativ kritik til andre.

- hvem hjælper dig lille trold, Mathias?

Accepteret svar
Fra : mattiasdrengen

Modtaget 500 point
Dato : 24-02-08 17:31

hej trold tak for de fornuftie ord i forhold til hvise andre

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 24-02-08 17:39

jeg har lavet et nyt tip(snyd) vil du ikke bedøme det igen trold

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 24-02-08 17:39

med ***** stejner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 18:18

troldenesdhb

Den stakkels dreng har brug for din hjælp

Snyd eller ej, han vil ha' 5 *****

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 18:32

Alene det at hans nye "tip" nu er vist mere end 1.000 gange er da snyd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 18:49

1.027 gange blev "tippet" vist, men resultatet gav minuspoint, så trolden, drengen og snydekoder kunne ikke hjælpe denne gang

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-02-08 21:02

Tak for svaret mattiasdrengen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-08 21:06

Du kom aldrig med en forklaring på, hvad du mener din egen bedømmelse er værd "Altid 5" siger da ikke en skid om hvad du mener tippet er værd

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 25-02-08 15:32

Tak få pointene