/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WMP 11 spørgsmål.
Fra : hms
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 21-02-08 19:18

Hej.

Nogen der ved følgende:

Kan man tilføje musikfiler til biblioteket uden at skulle gøre ved at rippe CD'er. Tænkte om det var muligt at hente musikfiler fra sin PC og over i biblioteket ?

På forhånd tak

Henrik

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 21-02-08 19:45

Det kan du sagtens , vi snakker windows mediaplayer ikke?

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 21-02-08 19:46

De burde automatisk være der når du har afspillet dem ;)

..ellers tryk på 'bibliotek' - 'føj til bibliotek'

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 21-02-08 19:46

Du trykker F3 eller filer/tilføj filer osv

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 22-02-08 02:51

Citat
Tænkte om det var muligt at hente musikfiler fra sin PC og over i biblioteket
filerne bliver i mappen hvor du har gemt dem, men du kan som allerede forslået, søge og sætte genveje ind i Biblioteket, tryk på F3 hvis ikke dine musik er i den normale Musik mappe, så kan du klikke på Avanceret og tilføje de mapper som du vil have overvåget, det vil sige at MediaPlayer automatisk tilføjer nye filer i de mapper du tilføjer, til biblioteket og automatisk starter en gennemsøgning og tilføjer de filer som allerede er i mappen(erne)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-08 03:01

Jeg har fornylig formateret og geninstalleret Windows XP, alle mine musik filer er på en anden harddisk, og jeg benyttede lige lejligheden til at gennemsøge denne hardddisk, MediaPlayer fandt alle filer og de gamle afspilnings lister, og afspilnings listerne virker på den nye installation

Kommentar
Fra : hms

Dato : 22-02-08 12:04

Mit problem er at når jeg siger "føj til bibliotek" så læses der en helt masse filer, men ingen af dem bliver tilføjet. Ja Amlupo, det er windows media player.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 23-02-08 11:15

Når den læser filerne men ikke tilføjer nogen er det fordi filerne ER tilføjet. Sådan er det i hvert tilfælde på min PC

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 23-02-08 11:20

Du kan godt finde biblioteket i mediaplayer ikke ? Hvilken version er det ? Den gamle version 9 .0 starter ikke op i biblioteket standart, du skal efter start klikke på "bibliotek" for at se dine sange

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 23-02-08 11:24

Under indstillinger kan du bestemme hvordan Mediaplayer skal starte op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-08 11:41

Citat
Hvilken version er det
amlupo prøv lige at læse overskriften på spørgsmålet

Kommentar
Fra : hms

Dato : 23-02-08 13:32

Ja , underligt nok med dette !

Selv når jeg afspiller en musikfil, og har valgt i min opsætning at den skal "føj mediefiler til biblioteket når de afspilles" , så kommer de ikke ind.

Amlupo: Ja det er version 11.
Hvis de er tilføjet burde jeg vel kunne se filerne ?

Kommentar
Fra : hms

Dato : 23-02-08 15:15

Nå gutter ! ! Vi kommer nok ikke tættere på.

Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 23-02-08 15:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-08 21:20

Tak for en stjerne, kunne der ikke blive til mere ?

Kommentar
Fra : hms

Dato : 24-02-08 09:46

Til o.v.n.

Ja umiddelbart ikke lige noget imellem jeg kunne bruge til noget. Men der skal jo gives en afslutning på indlægget uanset om man får noget der kan anvendes eller ej.

Ellers er jeg ikke fedtet med stjernerne !

m.v.h.
hms