/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6300. Automatisk E-Mail
Fra : preb1944
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 21-02-08 18:34

Hej. Jeg ikke ekspert derfor-hvordan slår funktionen for automatisk kontrol af nye e-mail fra på en nokia 6300.nogle steder henvises til telefonmanualen.Det gør dog ikke mig meget klogere ?

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 21-02-08 18:37

Det her burde hjælpe dig...

selvom det er på engelsk..

http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/734049.html

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-08 18:44

Citat
Text messages
The text message settings affect the sending, receiving, and viewing of text and SMS e-mail messages.
Select Menu > Messaging > Message settings > Text messages and from the following options:
• Delivery reports — Select Yes to ask the network to send delivery reports about your messages (network service).
• Message centres — Select Add centre to set the phone number and name of the message center that is required for sending
text messages. You receive this number from your service provider.
• Msg. centre in use — to select the message center in use
• E-mail msg. centres — Select Add centre to set the phone numbers and name of the e-mail center for sending SMS e-mail.
• E-mail centre in use — to select the SMS e-mail message center in use
• Message validity — to select the length of time for which the network attempts to deliver your message
• Messages sent via — to select the format of the messages to be sent: Text, Paging, or Fax (network service)
• Use packet data — Select Yes to set GPRS as the preferred SMS bearer.
• Character support — Select Full to select all characters in the messages to be sent as viewed. If you select Reduced,
characters with accents and other marks may be converted to other characters.
• Rep. via same centre — Select Yes to allow the recipient of your message to send you a reply using your message center
(network service).

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 22-02-08 12:14

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-08 12:16

Selv tak.....