/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem skal nu betale (igen)
Fra : sokoban
Vist : 625 gange
10 point
Dato : 21-02-08 18:18

Efter at have set alle disse uroligheder på Tv, ville jeg gerne høre.

1. Hvem skal betale for skaderne.

2. Er de unge (fredet) grundet at de er utilfredse, eller virker som en gruppe.
Her tænker jeg på, om de, som sædvanlig bare får en løftet finger. (pegefinger)
Her tænker jeg på ungdomshuset.
Har endnu ikke hørt at nogle af disse unge er blevet straffet.

3. Dette kan i sikkert ikke svare på, men alligevel.
Hvad i alverden er de så utilfreds med, vi har det da godt i lille Danmark.

Personligt tvivler jeg på at det kan have noget med et par tegninger at gøre.
Men nærmere opdragelsen, de har hjemmefra.

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 21-02-08 18:21

hahaha, nej nej, få dig et liv man....

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-02-08 18:29

Tjaaa--der er jo kun os til at betale---forsikringerne stiger--især bilforsikringerne.
Skatterne må dække udskiftning af asfalt samt andre skader på gader og stræder.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 21-02-08 19:32

cool2000000
Venligst forklar nærmere, eller hører du til samme gruppe.
Der ikke har noget at give sig til, andet end lave ballade.

Mine og sikket mange andres forsikringer, kommer sikkert til at stige, grundet uro.
Som intet har med mig eller andre at gøre.

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 10 point
Dato : 21-02-08 21:42

jeg tror ikke forsikringen stiger reg meget samlet set. Vi har haft en mild vinter og derfor ingen skader.
Det værste er den regning som ligger på skattebilleten til de stakkels politi folk som knap nok må slå igen..

En skam man ikke kunne stå på et hus tag med sin trofaste gatling og pille de møg unger ned en efter en..
http://www.youtube.com/watch?v=sALiuWg_I1k&feature=related

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 21-02-08 22:01

Skal man ikke ha våbentilladelse til sådan en asen.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-02-08 22:34

Hvis ikke de vil rette sig efter lovgivningen så skal jeg jo heller ikke.. det må være fair.. Lige indtil jeg har plaffet hovedet af nogen stykker, så skal der nok stå nogen flæbe hoveder tilbage og råbe op om at politiet aldrig er i nærheden når man skal bruge dem

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 25-02-08 13:01

Tak for svaret CCjunior.

De unge kan åbenbart tillade sig meget nu omdage.
Men personligt mener jeg, de selv skulle betale, MEN.

Fascinerende våben btw.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-02-08 16:09

en skam at man ikke lige kan få våben tilladelse til sådan en fætter..hehe..