/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
dyrlæger nær Tommerup
Fra : bublebee
Vist : 951 gange
50 point
Dato : 21-02-08 12:58

Nogle gode erfaringer med dyrlæger nær tommerup ?
Vi skal have steriliseret vores ene hunkat og skal finde os en god dyrlæge nu da vi er flyttet.

Har læst mange meget negative ting om den der ligger ved Tommerup st. - Dyrlægeringen, så det bliver ikke den.

Men nogen der kender en god dyrlæge så?

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 21-02-08 13:15

I Glamsbjerg er de rimelig gode ,bruger dem selv, har også brugt dem i tommerup uden problemer

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-02-08 14:01

http://www.fyens.dk/modules/debat/topic.php?topicid=145601

Rimelig godt er slet ikke godt nok til mine katte. Havde før dem i Ringe, men eftersom vi er flyttet så langt væk, og de ikke er så glade for at køre i bil, ville jeg gerne have en god dyrlæge tættere på....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-08 17:40

Ham her sku være ok, søster bruger ham, måske lidt langt fra Tommerup.

Dyrlæge Steffen Knold
Brovej 9, Årslev
5792 Årslev

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : bøllebob

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-08 01:42

Prøv at gå ind på www.dk-dyr-fritid-kat. Der kan Du stille 10000 slags spørgsmål vedr. katte.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 19-05-08 12:09

Tak for svaret bøllebob.
endte med at bruge dem i borreby dyreklinik.