/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kuk i gem filer, word.
Fra : svåge75
Vist : 436 gange
26 point
Dato : 21-02-08 11:10

Når jeg skal hente wordsider fra dokumenter, hvor de er gemt, kommer der 2 og ofte 3 små dialogbokse frem. De siger alle, at det er en forkert sti, prøv sådan og sådan. Men det eneste, der virker, er OK "knappen". Til sidst dukkere sidene så op. Jeg er bange for, at der en dag er lukket helt af. Det kom efter en dag, hvor jeg var inde at se efter, hvordan macro virker. Den fortalte straks, at jeg havde installeret en macro, og der blev nævnt word. Men jeg installerede ikke noget. Kan det være årsagen?

Accepteret svar
Fra : sokoban

Modtaget 36 point
Dato : 21-02-08 12:00

Hvis du ikke vil have dine makroer så åben dit Words og gå til funktioner makro makroer
og slet dem.
Har du slettet dem, elller dine Wordsfiler, og du stadig får den melding,
vil der til eveghed være rester af dine filer.
Du kan sikkert slette dem med
http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/System_Maintenance_and_Repair_Utilities/A1Click_Ultra_PC_Cleaner.html
Defragmenter dit drev og lav en grundig oprydning samtidig

Kommentar
Fra : svåge75

Dato : 21-02-08 14:42

TAK, sokoban.
Jeg havde defragmenteret. Pøvede så dit link, og den spurtede igennem efter download, og fandt hele 246 ting, de mente skulle rettes. Fortsatte så, og den rettede de 3 og bad til sidst om 20 $, efter at jeg havde afleveret min E-mailadresse og fulde navn/postnummer, men ikke betalingskort nr.. Uden at der var hængelås nede i højre hjørne. Team Spaywarefree dunker os oven i hovedet med aldrig at oplyse sådant!!
Du får mine kun 28 point, da jeg ikke har fået nogen i lang tid ved at logge på. Tak igen.

Godkendelse af svar
Fra : svåge75

Dato : 21-02-08 14:43

Tak for svaret sokoban.

Kommentar
Fra : svåge75

Dato : 21-02-08 14:46

sokoban: Jeg glemte at sige, at jeg ikke endnu har brugt mit betalingskort. Tøver lidt. Men det er jo nok den udrensning, der skal til. svåge

Kommentar
Fra : svåge75

Dato : 21-02-08 18:59

sokoban:
Jeg har tidligere prøvet at slette macro´en og fik en hel side ud om, hvordan. Den har jeg åbenbart forputtet. Jeg kan ikke uden videre bruge "slet" i boksen.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 21-02-08 19:17

Har sendt dig en pm.