/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point forsvinder igen ?
Fra : Josph
Vist : 532 gange
10 point
Dato : 20-02-08 18:45

http://www.myupload.dk/showfile/17835b803c.avi

Jeg forstår det ikke, for det er ikke det de skriver på deres pointsystem

En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-08 18:54

Og jeg har igen lige fået en 25-35 stykker, ufortjent, uden meddelelser...
Men tak for dem,

måske skulle vi sammen stifte et anparts selskab,
du arbejder, jeg skaffer points, Svend

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-02-08 19:07
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 20-02-08 22:26

Jeg får dem heller ikke.
Så jeg går ud fra at alle de nye profiler der er dukket op,
er brugere der har opbrugt deres point, til at stille spørgsmål med,
og til sidst ikke har flere.
Men de får det vel rettet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-08 08:42

Det er mest nyregistrerede brugere fra sidst i 2007 og frem der ikke får poient nogle gamle brugere får for mange Har selv oplevet at få dobbeltpoient ved slutbedømmelse af et tip Såeee der er kuk i systemet

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 10 point
Dato : 23-02-08 00:30

Nå idag kom de og blev der

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 23-02-08 06:26

Tak for svaret dr_dem.

Krydser finger for at det køre