/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
introside
Fra : mikmeier48
Vist : 580 gange
500 point
Dato : 20-02-08 14:41

På et tidspunkt havde jeg, på den gamle hjemmeside, en introside hvor navnet kørte rundt om en globusagtig ting. Det kaldtes for Orbitter.
Nu er jeg bare i den situation, at jeg ikke har den mere og ikke har kunnet finde den på nettet. Jeg håber derfor at en eller anden herinde evt. kan hjælpe.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-08 15:13

Vel ikke denne her:?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cartoon_Orbit
Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-08 16:54

Når jeg svarede,
jeg har i mange år arbejdet med Orbit motorer...
Kender du dem? Svend

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 20-02-08 18:52

Jeg har åbenbart ikke udtrykt mig tydeligt nok, for det drejer sig om en flashintro.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-08 18:54

http://www.kandu.dk/Spg112857.aspx

I morgen annullerer kandu det spørgsmål, og du får ikke dine point retur.

Var der ikke et svar, du kunne bruge.

Annuller spørgsmålet
Fra : mikmeier48

Dato : 02-03-08 21:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål