/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
diskos
Fra : hilsen
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 20-02-03 13:44

hej jeg har en lille diskos unge den er sort eller meget mørkegrå med svagt blå striber,jeg fik at vide det var en diskos selvfølig,men hvad er navnet på den både latin og almindelig navn,er der en der kan svare på det bliver jeg glad

venlig hilsen

mark hansen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-02-03 13:47

Hvad er en diskos?

Kommentar
Fra : bks

Dato : 20-02-03 13:54

Hej "hilsen"

En Diskos hedder på latinSymphysodon og er en cichlide fra Sydamerika

Venlig hilsen
bks

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 14:55

Hej Mark

Jeg har prøvet ar finde et par link til dig. Måske kan du finde din diskos her.

http://home19.inet.tele.dk/teamdiscus/billeder.html

http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk/Danmark/Ramme.htm

http://www.larz.esenet.dk/akvarie/billeder.htm

Der findes efterhånden et hav af varianter. Held og lykke

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 14:57

Iøvrigt Mark, er det meget svært at bestemme arten, hvis det kun er en unge, da fisken ikke udfarves helt, førend den er voksen

M.v.h.
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:46

Hej hilsen

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 16:11

Afmelder abonneringen nu - efter 10 måneder kan man nok ikke regne med at spørgsmålet lukkes.