/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Kingsize seng 200 x 200
Fra : Peachez
Vist : 14608 gange
100 point
Dato : 19-02-08 23:08

Hej..
Jeg vil høre, om der er nogen som ved, hvor man kan købe en kingsize seng i nærheden af Aalborg? Da en 180 x 200 er for lille til min kæreste, jeg selv og vores hund :)

På forhånd tak
Line

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-02-08 23:29

Ikke lige i Aalborg, men næsten ligeså godt, dvs på nettet

Skagen Elevation
Elevationsseng med 28 lameller. Str. 80/90/100/160/180/200x200cmPris DKK 15.732,00
Tilbud: DKK 9.999,00

Ikke på lager, leveringstid 6-8 hverdage

se mere her http://www.sejs-online.dk/search.asp?keyword=200x200

Der er vist ikke så mange steder, man kan få en seng i det mål så måske kræver det en tur til Slagelse for at afprøve den

Accepteret svar
Fra : semmer

Modtaget 110 point
Dato : 19-02-08 23:36

Du er stor, hva' Peachez

Vi har senge helt op til 210 i længden
og de fleste fås i også 200
og de fleste i japansk udgave
eller vestlig - med længere ben

det er www.japanskemoebler.dk
du kan sidde lige så rolig derhjemme og bestille
og få det hele leveret med fragtmanden

Du kan naturligvis købe en seng alene
men du bør ikke snyde dig selv - du skal have en futon med
det er i stedet for en madras

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 23:38

Det var da nok en billig en hvad med på www.dba.dk eller lignende steder

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-02-08 01:27

Har du kigget hos Lars Larsen (Jysk)?
mvh
pbp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 02:19

Citat
Det var da nok en billig en hvad med på www.dba.dk eller lignende steder

Kanon link Men det var en seng på 200x200, der blev søgt, ikke et link til ingenting

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-08 07:33

Jeg tror I er forkert på den venner....

Det er vist "kun" HelleBirgitte der har forstået det rigtigt....

Mon ikke der er tale om at den skal være 200 BRED

Men jo 200 bred - kan om ikke andet - skaffes af enhver møbelforretning......

Dit største problem ligger nok i "passende" "ordentlig" madras....

http://www.madras.dk/index.asp?id=441

ikke i ålborg men levering bør ikke være problemet...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 07:55

Jo 200 cm bred og 200 cm lang...det fremgår af overskriften på spørgsmålet. Men der kan da ikke være så mange der har misforstået noget, da der ikke er ret mange som har svaret.. Det er faktisk kun Vitsen der som sædvanlig har fået det galt i halsen.

Kommentar
Fra : Peachez

Dato : 20-02-08 08:43

Hvor er i søde -Og nogle rigtig gode svar..
Men det jeg søger, er en 200 x 200 ikke nødvendigvis en hel boxmadras, men der skal være en go hel topmadras, så vi ikke mærker revnen

-Ideen er jo, hvis jeg finder den til en ok pris, så kan det være jeg må få en hund mere

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-02-08 08:52

Her skulle være plads til alle, fåes også 200x200
http://www.moebelbotikken.dk/product.asp?product=40&page=1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 08:54

Jamen sådan en finder selvlysende Klumme da lige til dig Så er han da også fri for at finde fem fejl, men han kan ikke rigtig komme af med den der narrolle, så du må bærer over med hans intetsigende kommentarer

Peachesd Som Sagt Prøv på www.dba.dk www.gukoggratis.dk www.papkassen.dk osv der kan du nok ikke finde en helt ny men en god brugt

Hav en god dag til nogle fra sunofisken

Og til dig lille klumme lad nu være med at ødelægge andres spørgsmål med dine dumme bemærkninger (du er jo så intelligent, sir du )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-08 09:02

Billigste løsning....

Læg madrassen på gulvet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 09:17

Idiot...du lærer det aldrig. Hvad fanden skal man bruge dine åndsvage links til. Find den seng eller skrid...linselus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 09:21

Du kan godt lide at gører dig selv til grin hva lille klumme men det er jo dit problem Lav dog en Tæv klummetråd og lad være med at spamme andres tråde Og du er som sædvanligt ikke kommet med noget til spørgeren Tag din klokkehat på Og slut med dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 09:21

Og du blir ved

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-02-08 16:03

hej kan kun anbefale dette link du har fået før de er rigtig flinke
og rare og især indehaveren kan godt tåle noget røg men de bor
jo også i brønderslev en halv time fra aalborg
http://www.moebelbotikken.dk/product.asp?product=40&page=1
sov godt sammen med vovse

Godkendelse af svar
Fra : Peachez

Dato : 21-02-08 08:40

Tak for svaret semmer. -De senge virker jo til og være lige det jeg mangler :)

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 21-02-08 17:10

Velbekomme Line

- og velkommen i din japanske seng, 200 x 200
tilmed med en ægte futon, også 200 x 200

Dit indlæg har i øvrigt vakt manges interesse
for både i går og i dag er kommet flere forespørgsler end sædvanligt
og det må jo skyldes dit indlæg

Med venlig hilsen

Svend-Erik Mortensgaard
www.japanskemoebler.dk
www.japanskedanmark.dk