/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Miljøvæv.
Fra : Mosebaek
Vist : 2690 gange
50 point
Dato : 19-02-08 18:40

Skal for første gang prøve at klistre "papir" på væggen.Det er AXO miljøvæv.Konen og jeg er allerede ved at diskutere sagen.(Uenig).Miljøvævet består jo af en myriader af mønstre.Hun mener så at det kan tilpasses i mønstret.(Side by side).Vi har prøvet at lægge to baner,ved siden af hinanden,på gulvet.Hun kunne (heldigvis) ikke selv finde "samlingerne".
Men for at få ro i sindet,vil jeg gerne vide,om man ikke bare kan hænge det op.Bane for bane,uden at tænke på mønstret.Det springer jo tilsyneladende helt vilkårligt.

V.H. Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-08 19:28

Jeg ved ikke om der findes noget der skal passe, men jeg tror det ikke, - så skulle der være mærker/pile som skulle stå over for hinanden.
Jeg har aldrig set det, og vil give dig ret, og konen uret, selvom jeg måske så får mig en uven.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-02-08 20:04

Lyder godt,Stilkene.Hun få det lige fortalt nu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 19-02-08 20:40

Arbejder til daglig med salg af miljøvæv, der er ikke noget mønster der skal passe. Det ville stå på emballagen mærket med to pile forskudt for hinanden og antal centimer mønstre max kan være forakudt. Det hedder rapport.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 21:39

Hvis det er for svært at tilpasse op af hinanden laver du et lille overlæg og skærer med en skarp stanley knækbladskniv og fjerne de strimler der ligger under hverandre og det passer 100%sammen

Mvh SunoFisken Hvis Bror er Prof Maler tapetserer

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-02-08 08:14

Tak for svaret stilkene.Jeg glæder mig til at vise konen,denne tråd.
Nu er jeg igen i denne pinagtige/heldige situation,hvor der er "guf" i alle svarene.
Så i skal alle ha`en lille "præmie".Derfor starter jeg fra en ende af,og lukker med stilkene.
Så sender jeg lige en hilsen til stig54 og Sunowich,som i lige skal åbne.

Jeg er muligvis,først tilbage i eftermiddag.Jeg skal jo sætte væv op.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-08 08:21

Jeg be`r

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 20-02-08 09:05

God fornøjelse med konen, undskyld vævet.