/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Underskriftindsamlinger - hvor
Fra : maler-fidusen
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 19-02-08 09:33

mange mon der skal til for at det bliver taget alvorligt?

Der er en underskiftindsamling imod sambeskatning som også virker helt urimelig fordi det ikke kan svare sig for ægtefællen at gøre en indsats på arbejdsmarkedet da en evt. lønstigning reguleres i ægtefællens førtidspension, at folk bliver boende hver for sig for ikke at blive beskattet og derved optager boliger som faktisk kunne blive brugt at andre.... læs mere på:

http://www.sambeskatning.underskrifter.dk/

men jeg kan se at de næsten ingen underskrifter har indsamlet og den slutter snart... så mon det kan blive taget alvorligt med så få --- tror ikke de har været gode nok til at sprede budskabet omkring denne indsamling.

Jeg kan se at nogle har indsamler over 200.000 underskrifter, så er knap 3500 jo ingenting!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 19-02-08 14:54

Et sådant projekt vil ALDRIG kunne løses ved underskriftindsamling

Det vil jo kræve en skattelovændring.....

Så ENESTE mulighed er at sætte krydset der hvor man mener at få mest for pengene....

Godkendelse af svar
Fra : maler-fidusen

Dato : 24-03-08 16:09

Tak for svaret refi.