/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HJÆLP til E-mail
Fra : Avant85
Vist : 3367 gange
200 point
Dato : 19-02-08 04:36

Serveren returnerede en fejl. Konto: 'pop3.tele2.dk', Server: 'pop3.tele2.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC90

Jeg har fået ovenstående meddelelse, hvad betyder den ?

Jeg forsøger at hente en mail, der skulle komme fra IT-styrelsen med TEST-resultat om, hvor sikker/usikker min maskine er

En TEST som følger af et TIP her på KANDU

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-08 08:19

Tja...

Umiddelbart vil jeg sige at programmet har "forsøgt" at gå ind på en AVG-server der ikke findes eller den ikke har adgang til.....

Hvorfor programmet så forsøger det må have noget med DIN opsætning af antivirus at gøre.....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-08 09:24

prøv at lukke dit avg ned - det sker ind i mellem at avg mailscanner giver det problem

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 19-02-08 09:48

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-08 10:14

velbekomme