/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hjælp til forståelse
Fra : allou
Vist : 366 gange
20 point
Dato : 18-02-08 23:13

Hej alle.

Jeg er abb. på Ingeniøren og nyder godt af Ugens Satire.

Jeg forstår den bare ikke denne gang:

http://i162.photobucket.com/albums/t244/the_julle/18022008041.jpg

Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå den?

(p.s. er ny bruger, så har ikke mere end 20 point...)

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-02-08 23:16

Jamen babyen lukker jo af for sæden, iflg underteksten til billedet, ergo ingen lillesøster

Kommentar
Fra : allou

Dato : 18-02-08 23:17

Men hvad er det sjove i det??

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-02-08 23:18

Måske parret ønsker flere børn, hvis det ellers er sjovt

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-02-08 23:19

Det sjove er vel, at det er babyen der bestemmer om den får søskende, uden at babyen altså ved det

Kommentar
Fra : allou

Dato : 18-02-08 23:22

Hmm... Den rammer åbenbart ikke min humoristiske sans, for det er da ikke sjovt??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-08 23:28

Hvis man nu så bort fra teksten under billedet og kun så den i boblen samt hans røde farve der indikerer at han arbejder på sagen for at skaffe en søskende som de fleste børn gerne vil have ku det være det sanseforstyrrende ved at få marianne jelved i ørerne fra zapperen lige ved klimax Det ku nok ødelægge et og andet Zap og så lige lidt heawyrock zap kirkekor zapp Nyhederne Sporten kort -vandt 2-0

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:06

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-02-08 00:25

Den dims må da komme ind under gadgets hvis den nogensinde kommer i produktion.
Og hvem af parterne skulle have ansvaret for at zappe ?

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:33

Personligt VILLE JEG mene?
at den er dobbelt =
de har 1 møj-unge der ikke vile have en anden ? søster
eller også burde DE IKKE få flere MØJ_UNGER
hvis de lader ? den første sidde så lang tid oppe,
efter FAR/ + MOR har lagt sig
FOR AT LAVE ???

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:34

Men sæt ILD til DET::og du får det at vide.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 06:22

Citat
Hvis man nu så bort fra teksten under billedet og kun så den i boblen samt hans røde farve der indikerer at han arbejder på sagen for at skaffe en søskende som de fleste børn gerne vil have ku det være det sanseforstyrrende ved at få marianne jelved i ørerne fra zapperen lige ved klimax Det ku nok ødelægge et og andet Zap og så lige lidt heawyrock zap kirkekor zapp Nyhederne Sporten kort -vandt

ha. ha. ha.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-02-08 07:42

Eller også er den så banal, at fjernbetjeningen bruger samme frekvens som den der styrer hans sædafgang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 07:50

Det er jo forklaret af Olsen for længe siden. Så er der efterfølgende nogle forsøg på at være vildt morsomme, bl.a fra lorteleif, som traditionen tro bavler ind med noget alkoholiseret ævl og sunowich med humor på ultrahøjt plan ha.....................ha..................ha

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 08:27

Og så en selvlysende vittighed her til sidst tsk tsk og slut

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-02-08 09:16

Ja jeg fik mig nu et godt grin, da jeg her til morgen så vittigheden

En vittighed bliver jo aldrig sjovere, når den forklares.Hvis ikke man fanger den med det samme, så er den tabt.
Men jeg syntes, det er morsomt, at barnet kommer til at zappe forbi den frekvens, som styrer/lukker af for sædafgangen. Moderne tider

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-02-08 16:16

Jeg synes også den var morsom... måske pigehumor

Men det kræver selvfølgelig man har hørt om den nye præventionsmetode...