/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Billede Pop up.
Fra : Coinage6
Vist : 363 gange
85 point
Dato : 18-02-08 21:59

Jeg er ved at lave en hjemmeside, der skal være et galleri. så vil jeg gerne have noget med hvor man trykker på mit thumbnail og så popper der bare et billede op. bare et billede altså fx. foto.jpg ikke en eller anden html side hvor billedet ligger på.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 18-02-08 23:04
Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:22

SØG jALBUM + ANDRE
Flash + amara
Eller kan_ du lave det i powerpoint
og kovertere det til flash

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 22:27
Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-02-08 22:59

Hvordan vil du helst have det?
Det kan laves på mange måder.
Jeg har nogle elementer til eget brug, hvor billedet dukker op, når cursor er over aktiveringsfeltet, og forsvinder igen, når cursor flyttes ud af feltet.
En anden er, at billedet dukker op i et tilpasset nyt vindue, som først lukker når der klikkes videre i det oprindelige vindue.
Men der er naturligvis mange andre muligheder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-08 22:28

Hej

Har du fundet noget du kunne bruge?
Ellers prøv at kigge her om det er noget der dur'
http://medlem.spray.se/klaudi2k/test.htm

Jeg har pakket hele eksemplet i en zip som kan downloades

mvh klaudi

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-03-08 23:01

Det er efterhånden en gammel sag, som åbentbart ikke har spørgerens interesse mere!