/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
computer fryser ved reboot
Fra : vieira
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 17-02-08 21:57

hej

jeg har et problem med min pc når jeg rebooter den fryser den næsten altid ude i det billede hvor der står hvilke harddiske der er osv, ved ikke lige hvad man skal kalde det billede, og jeg er nødt til at slukke computeren og starte den op igen, nogen der ved hvorfor den gør det og hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 22:02

Er der ellers andre unormale ting ved den når så den starter op og hvornår er den begyndt på det ??

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 60 point
Dato : 17-02-08 22:14

Tryk F2 når du tænder computeren for at gå i bios - gennemgå menuerne og slå al fejlsøgning til, her tænker jeg specielt på ram, men evt. også harddisk.

Hvis rammen har fejl kan pc'en nemt opføre sig mærkeligt og fryse.

Dette ville være en god start for at finde problemet.

/Britt

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-02-08 07:13

Prøv at byt om på ram

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 18-02-08 09:13

Har du overclocket din comp. min gjorde det samme,satte mit overclok 5% ned og det gik fint igen

Godkendelse af svar
Fra : vieira

Dato : 20-02-08 23:04

Tak for svaret sprit73.