/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmeddelser
Fra : Sunnyman
Vist : 1012 gange
150 point
Dato : 17-02-08 20:13

Jeg kører Vista 64 bit, men siden jeg sidst geninstallerede den får jeg med jævne mellemrum denne meddelse :

Problemsignatur:
Navn på problemhændelse:   APPCRASH
Programnavn:   svchost.exe_iphlpsvc
Programversion:   6.0.6001.17052
Tidsstempel for program:   474fe6cf
Fejlmodulnavn:   StackHash_9a75
Fejlmodulversion:   6.0.6001.17052
Tidsstempel for fejlmodul:   4750026b
Undtagelseskode:   c0000374
Undtagelsesforskydning:   00000000000a7ed7
OS-version:   6.0.6001.2.1.0.256.1
Landestandard-id:   1030
Yderligere oplysninger 1:   9a75
Yderligere oplysninger 2:   5fd23d0f0e252ba3349ba471889bc55f
Yderligere oplysninger 3:   de96
Yderligere oplysninger 4:   2eb9b65b6720caed3da014c995d65706

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Har prøvet at søge en løsning, men uden held....

Nogle af jer der har en løsning / forslag ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 20:48

Øvrige med problemet er ret overbeviste om det skyldes Malware......

Så prøv www.spywarefri.dk og læg en log der.....

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 17-02-08 22:11

Nu er jeg lidt tabt med alle disse betegnelser....

Hvad er forskellen på Malware og Spyware ?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-02-08 07:20

http://www.superantispyware.com/

hent og kør dette program...ifølge MS, skulle det kunne løse problemet...

mhv.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 07:59

Malware er en fællesbetegnelse for ALT skadeligt (og uskadeligt).....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-02-08 18:10

Citat
Malware er en sammentrækning af de engelske ord malicious software (på dansk: "ondsindet programkode"). Det bruges som en fællesbetegnelse for en række kategorier af computerprogrammer, der gør skadelige eller uønskede ting på de computere, de kører på.

Citat
Spyware is computer software that is installed surreptitiously on a personal computer to intercept or take partial control over the user's interaction with the computer, without the user's informed consent.

While the term spyware suggests software that secretly monitors the user's behavior, the functions of spyware extend well beyond simple monitoring. Spyware programs can collect various types of personal information, but can also interfere with user control of the computer in other ways, such as installing additional software, redirecting Web browser activity, accessing websites blindly that will cause more harmful viruses, or diverting advertising revenue to a third party. Spyware can even change computer settings, resulting in slow connection speeds, different home pages, and loss of Internet or other programs. In an attempt to increase the understanding of spyware, a more formal classification of its included software types is captured under the term privacy-invasive software.

In response to the emergence of spyware, a small industry has sprung up dealing in anti-spyware software. Running anti-spyware software has become a widely recognized element of computer security best practices for Microsoft Windows desktop computers. A number of jurisdictions have passed anti-spyware laws, which usually target any software that is surreptitiously installed to control a user's computer.

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 28-02-08 14:42

Tak for de gode svar.

Men desværre er problemet ikke blevet løst...

Har installeret både AVG spyware pro, Spywareblaster, superantispyware.

Andre forslag ???

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 150 point
Dato : 28-02-08 18:37
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-02-08 07:34

Her på dette link, kan du se næsten nøjagtig den samme fejlmeddelelse, så du må have et eller andet dårligt installeret. Her er det Nvida der er skyld i problemet.

http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=2886225&SiteID=17

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-02-08 07:41

Prøv også at geninstallere Service Pack 2 igen....

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 29-02-08 08:06

Det ser ud til at i har ret i at det er Nvidia der er skyld i det....

Har uninstalleret Nvidias NAM, og har ikke haft fejl siden

Nu prøver jeg lige et par dage inden jeg lukker sagen,

Godkendelse af svar
Fra : Sunnyman

Dato : 02-03-08 15:03

Tak for svaret thomas2610.

Har nu kørt uden problemer i 4 dage.

Også en tak til dig AXELBJARNE, men Thomas2610 var først på aftrækkeren.