/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Insitecreation 2008, Dankort
Fra : steenstrup
Vist : 401 gange
300 point
Dato : 17-02-08 18:47

Hej,

Jeg er ved at lave en hjemmeside. Den er lavet i systemet insitecreation 2008, dette system arbejder tæt sammen med paypal.

Jeg ønsker dog at der på min side skal kunne betales med Dankort/visadk.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem eller henvise mig til nogen man kan betale sig fra kan løse det?

Jeg har siden liggende på et webhotel, jeg har fået tilmeldt det PBS, så det eneste der mangler er en webshop, der kan arbejde sammen med dette og acceptere dk/visa

Jeg håber at der er en derude der kan hjælpe mig,

på forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 19:15

Det er en DYR historie du har gang i der - men det ved du måske godt....

http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/priser

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 17-02-08 19:35

Man kan ikke få godkendelse fra PBS før man har en webshop, PBS skal nemlig godkende den før en indløsningsaftale kan etableres.

Til efterhånden en del kunder har jeg anbefalet og brugt webshop fra scannet.dk
den er stabil og i praksis nok noget af det billigste man kan få.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 19:42
Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 18-02-08 00:33

hej du kan få lidt hjælp til integration hos quickpay.dk

quickpay er en betalingsgateway og det er fornuftigt at bruge disse betalinggateways da du er fri for at skulle investeres ssl certifikater og andet sikkerheds udstyr som pbs kræver

de har vejledninger til deres api på denne adresse
http://quickpay.dk/dk/vejledninger/integration/api-protokol.html

ligeledes kan de være behjælpelig med din indløsnings aftale hos pbs