/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Audacity & Media Player -VISTA
Fra : sunred
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 17-02-08 16:36

Hej derude.
Jeg har et problem med AUDACITY som jeg ikke kan knække (overspilning af gamle plader via LENCO pladespiller).

Jeg kan indspille i AUDACITY og eksportere som MP3 - men når jeg vil afspille den aktuelle skæring via Media Player får jeg ingen lyd. Jeg kan sagtens importere MP3 filen til AUDACITY igen og afslpiie den der - men det var just ikke ddet der var meningen. Hvad går galt ???

Kan man uden konsekvenser slette den datafil som AUDACITY producerer samt AU filen? Det burde man vel kunne når den er eksporteret som MP3.

Med det store antal af LENCOS USB pladespillere som er blevet solgt må nogen have haft samme problem og løst det.

Hjælp vil være meget værdsat for jeg har en betydelig mængde VINYL der skal overspilles...

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-02-08 17:02

Jeg har også en Lenco pladespiller og bruger Audacity, jeg har ikke haft de problemer du nævner med mp3 filer, jeg bruger også Vista. Hvilken version af audacity bruger du?

Du kan godt slette de andre filer audacity laver, når du har eksporteret til mp3.

Kommentar
Fra : sunred

Dato : 17-02-08 17:38

Tak for svaret - jeg har version 1.2.6 /LAME 3.96 og er mystificeret endnu mere

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-08 19:31

Hvis du vil, må du gerne prøve at sende mig en af de mp3-filer er ikke virker, så skal jeg prøve at se hvordan den ser ud:

Min email: bertel (at) post4.tele.dk

Godkendelse af svar
Fra : sunred

Dato : 17-02-08 21:27

Tak for svaret BertelBrander.