/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
sort snak
Fra : troldenesdhb
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 17-02-08 15:54

http://kandu.dk/tip17553.aspx
Citat:
ja og hvem der laver krig der?? er det ikke USA og jøder?? hvorfor tager USA der?? og andet tæng i 1980 hvår maget kvadret meter var Palastin og hvor maget det nu?? Hvor liger mest benzin?? er det i tyskland, Danmark, Frankrig ...?? alle det krig der på grund af anderer mensker der vel have deres land ....

Mit sprøgsmål, tror i han mener det, eller laver han fis?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 16:05

Jeg tror desværre han mener det

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-08 16:07

Enten er det en dårlig joke eller også en ikke " dansker " det trænger til et stavekursus i dansk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 16:07

Jeg ved ikke om "han" tror eller mener det, der blev skrevet i det tip.

Jeg ved kun at jeg ikke gav stjerner da jeg bedømte "tippet"

Men brugeren er oprettet d.d.

Måske er det "fis" eller en provokation.

Kommentar
Fra : Narren

Dato : 17-02-08 16:09

fis og ballade fra først til sidst
(som mit katte tip)
bare bedre! - hvis man syntes sort humor er sjov...

det samme med "Undskyld Mohammed" tror jeg.

Kommentar
Fra : Kløver

Dato : 17-02-08 16:44

fup !

- måske en provokation, for at få folk til at have endnu mindre sympati for muslimer end de har i forvejen.
der er ingen indvandrede/flygtninge/nydanskere som taler dænsk på den måde.

Kommentar
Fra : Kløver

Dato : 17-02-08 16:46

jeg har ihvertfald ikke mødt nogen, og kender en del.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 16:52

Jeg tror, han mener det - altså, at hvis man holder med Palæstina, er det en god grund til at blive muslim.

Men om man holder med Palæstina eller Israel, er jo et politisk spørgsmål og har ikke noget med religion at gøre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-08 17:06

Ja Rellom det har det nemlig ikke.
Og de to rabiate grupper på begge sider af den "hellige krig" påstår at det har noget med religion at gøre..................det har det ikke.
Så hvis de kunne smide den fjollede religion væk, eller bare lidt til siden, kunne det måske blive godt.

Ps. En af mine gode venner er Jøde (dog ikke rabiat).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-08 17:07

Sorry - til spørgsmålet.....................det er en provokatør, som agerer dårligt Dansk.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-02-08 17:17

jeg mener også at det er en finurlig person, der laver fis. Men hver sin humor, heldigvis

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-02-08 17:29

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 17:32

Jeg er så ret sikker på, at det er seriøst ment. Hvis der var tale om fis, havde han nok gjort sit dansk noget mere ubehjælpsomt. Rent faktisk skriver han ikke meget dårligere dasnk, end mange indfødte danskere gør.

Og at rode to ting sammen, som ikke har noget med hinanden at gøre, er jo meget almindeligt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 17:33

dasnk > dansk

Kommentar
Fra : Kløver

Dato : 17-02-08 18:08

muligvis
syntes bare det minder om cirkussprog
hvert et ord er jo næsten forkert
og mon ikke han/hun har en Dansk ordbog

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 18:14

Spørgsmål: Laver han fis - eller laver han ikke fis?

Accepteret svar: Enten laver han fis - eller også laver han ikke fis.

Synes helt ærligt, at Kandu bliver mere og mere dybt go'nat - men underholdningsværdien er høj.

Kommentar
Fra : Narren

Dato : 17-02-08 18:28

har bemærket det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-08 22:41

Takker for point. Men ved ærligtalt ikke hvad jeg skal mene Det der var skrevet var ihvertfald noget ikke dansk

Kommentar
Fra : Narren

Dato : 18-02-08 07:16

glæder mig at piaskov
"løb af med sejren"
før det er da den klogeste analyse i denne tråd