/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Rotorblink med batterier
Fra : jesper.s
Vist : 6419 gange
50 point
Dato : 17-02-08 15:26

Hej.

Hvor kan jeg købe et gult rotorblink der bruger batterier og ikke ledning? Også gerne med magnet, men ikke nødvendigvis.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-02-08 15:42

det tror jeg ikke du kan købe. de fleste er monteret med stik til cigartænder og kan fåes i alle maskinforretninger, harald nyborg og biltema. og sikkert mange flere steder.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-08 16:26

Hej Jesper.
Jeg har lige for nylig set dem i "Jysk" - de er til batteri, jeg tror nu nærmest de er beregnet til Party-stemning og indendørs brug - men de havde dem i forskellige farver (dog ikke blå) og der var også orange ....... de kostede ikke ret meget.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-02-08 16:30

Jo, selvfølgelig kan det fås med batteri:

http://www.afspaerring.dk/400/490.htm

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 19-02-08 07:32

Tak for svaret bennymanden.