/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
overføre point
Fra : fjordglimt
Vist : 386 gange
40 point
Dato : 20-02-03 08:43

Jeg vil gerne høre hvorden jeg overføre point som jeg har ledige over til nogle af mine spørgsmål da jeg ikke kan finde hvordan jeg gør det. På forhånd mange tak for jeres gode sider der kommer virkelig gode ting frem.

mange hilsner Fjordglimt.

Kommentar
Fra : bks

Dato : 20-02-03 08:51

Hej fjordglimt

Så vidt jeg har forstået foregår det da automatisk? eller har jeg misforstået dit spørgsmål

Kandus pointsystem:
"Ledige point kan opnås på flere forskellige måder, som nævnt nedenfor.

En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Bliv superbruger
Hvis du tilmelder dig som superbruger, vil du automatisk få tildelt 200 ledige point.

Bedømmelse af tip
Hvis du er en af de 5 heldige der får lov til at give stjerner til et tip, får du tildelt 10 ledige point. Det er rent tilfældigt hvilke 5 personer der får lov at bedømme et tip, så skynd dig ind og læs tips det kan være det bliver dig.

Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen."

Venlig hilsen
bks

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-03 09:03

Hej fjordglimt,

hvis dit spørgsmål ikke er blevet lukket, ka' du forhøje pointtallet på dit indlæg... det er et eller andet sted på siden... jeg mener det er i bunden af siden... men det ka' nu ikke betale sig at forhøje et spørgsmål med mere end 1 point af gangen, det er nok til at få det lagt øverst i den kategori du har dit indlæg i... hvis den er forsvundet fra de sidste 25 indlæg, så kommer den ikke tilbage på listen, selvom du forhøjer med point...

hvis dit spørgsmål er blevet lukket uden at være blevet løst, som følge af et formodet svar, som Kandu åbenbart ikke har kunnet finde ud af at fjerne endnu selvom de har sagt at de ville, vil jeg foreslå dig konsekvent at afvise alle formodede svar... man behøver ikke at acceptere et formodet svar, og bare fordi det er et formodet svar behøver det ikke være rigtig...

du ka' også lave et nyt indlæg der henviser til det pågældende indlæg... men hvis det er blevet lukket ska' du nok ikke regne med det store tilløb... men så kommer det nye indlæg ind på listen over de nye 25...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 20-02-03 09:10

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 21-02-03 19:24

det jeg er interesseret i er at de point man måske får fordelt i løbet af dagen det er dem som jeg er interesseret i, og om de kan flyttes over til nogle af de spøgsmål som man har stillet, men hvis man har lukket et spørgsmål om så det er slut og man så skal stille et nyt spørgsmål og så på den måde bruge pointtallene der hvis det er sådan. På forhånd tak.