/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : saci
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 17-02-08 12:43

er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg optjener point ?
logger ind daglig , men den bliver på det samme.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 12:47

Det er desværre et problem der har stået på siden 1.12.07 for nye kandubrugere.

Du kan som andre, prøve at skrive til kanduteamet, men du skal være optimist for at tro på at det hjælper

Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 12:48

Du kan skrive hertil

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 12:48

Jeg tror det er et problem for mange nye brugere. Det er en fejl fra kandus side.

Jeg får mine daglige 20 point, hvis jeg logger på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-08 16:47

Jeg har også fået de daglige point, men de point fra accepterede svar har jeg ikke fået!?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 16:49

Klaudi

Du kan ikke som alm. bruger få superpoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 16:52

Klaudi

Bl.a. dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg116094.aspx

Så hvis du får dine daglige 20 ledige point, hvis du logger på, så har du intet at klage over

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 17:42

Men klag bare - det gør alle andre

Det hjælper måske på humøret

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-08 18:05

Ok, troede man fik point når man fik accepteret svar. Så er alt jo i orden

mvh klaudi

Kommentar
Fra : saci

Dato : 17-02-08 21:41

jeg får ikke point hver gang jeg logger på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 22:32

Du kan også kun få point, ved at logge på en gang pr dag

Og som tidligere skrevet, er der problemer for de nytilkomne kandubrugere

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 18-02-08 18:23

OK den blev lidt for lang filmen, men er der andre der har et svar på hvorfor ?

Hilsen Josph

http://www.myupload.dk/showfile/1701145b18.avi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 18:43

Hvorfor HVAD ????

Har du overvejet SELV at stille et spørgsmål

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 18-02-08 18:49

refi ???????????

2 18-02-08 100 Point forsvinder (0)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 18:49

Det har "han" jo gjort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 18:51
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 18:52

Ja nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-08 17:55

Får du dine point nu

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 27-02-08 18:26

Yes, som dug for solen forsvandt problemet natte over, gad vide om det var fordi jeg formateret min harddisk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-08 18:29

Nej det tror jeg ikke. Det var en fejl fra kandus side, som åbenbart nu er blevet rettet.

Så glæd dig, så længe det varer

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 27-02-08 18:38

Hej Ans

Har du noget med KanDu administration på den ene eller anden måde ?

Spørger fordi du skriver "Det var en fejl fra kandus side" eller hvor har du oplysningen fra ?

Mvh Josph

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-08 18:44

Jeg har intet med kandu at gøre. Men da flere brugere havde det samme problem på samme tid, så har jeg taget det for givet, at det var en fejl fra kandus side.

Desuden har jeg også læst, at flere brugere har skrevet til kandu. Jeg har da selv skrevet til kandu, da jeg ikke fik mine point.

Derfor