/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
køb af væghængt stereoanlæg
Fra : Per-Lund
Vist : 2397 gange
100 point
Dato : 17-02-08 12:03

Jeg er i gang med at indrette et kontor og vil gerne have et væghængt anlæg til at høre musik på. Jeg vil gerne høre jeres erfaringer omkring kvalitet i forhold til prisen... Højtalerne behøver ikke være en del af det væghængte anlæg.

PFT

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-02-08 12:50

Hvad pris tænker du på?????

De billige fra Føtex, Bilka og andre varehuse er som regel ikke en S... værd. Udgangseffekten er meget lav (måske kun 1 Watt) og de kan ikke trække andre højttalere, end dem der følger med.

Så hvis du bare vil have det lidt rimeligt, kan du godt droppe alle disse "billige anlæg"

MVH

Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 17-02-08 13:41

Jamen, jeg ved egentlig ikke hvad jeg havde tænkt med prisen, men jeg ved godt at man ofte får hvad man betaler for (elller i tilfældet Bilka og Føtex hvad man IKKE betaler for).
Jeg er mere interesseret i deciderede mærker/modeller som fok har gode erfaringer med - Prisen kommer så derefter...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-08 14:12

Har Du overvejet B&O ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 14:56

Ja - det må være forslaget.....

Alle andre væghængte er vist en stor suppedas til 1-2 tusind.....

Du får hvad du betaler for UANSET hvad de hedder.....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-02-08 16:37

Kvaliteten er det sammen om anlægget hænger på væggen eller står i reolen.
Man bruger ikke billigere og dårligere komponenter i de anlæg der hænger.
Der er ikke forskel.

hawaii7